تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس ایفمارک فوتبال ایران با اشاره به اعلام مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال گفت: باید برای وضعیت باشگاه استقلال تهران تشکیل جلسه دهیم و سپس تصمیم قطعی بگیریم.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۴۲۷
باشگاه استقلال مستنداتی ارائه نکرده/ شرط به قرنطینه رفتن یک تیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،زهره هراتیان  در خصوص انتشار اخبار مربوط به نتیجه مثبت تست کرونای هشت عضو تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازی فردا یکشنبه این تیم با پارس جنوبی جم گفت: فعلاً هیچ مستنداتی از طرف این باشگاه برای ما ارسال نشده است که بتوانیم آن را بررسی کنیم و اظهارنظر جامعی داشته باشیم.
رئیس ایفمارک افزود: نیاز به گزارش کادر پزشکی باشگاه استقلال تهران داریم تا نحوه برخورد با این موضوع را بررسی کرده و ابلاغ کنیم.
هراتیان درباره احتمال لغو بازی استقلال و پارس جنوبی جم تاکید کرد: باز هم لازم می دانم تکرار کنم باید یک چهارم اعضای یک تیم تست مثبت کرونا داشته باشند تا تمام مجموعه به قرنطینه بروند. من نمی دانم اعضای تیم استقلال چند نفر هستند و اصلاً برایم هنوز محرز نشده که چه تعداد از آنها کرونا دارند چون که گزارشی دریافت نکرده ایم.
وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال تشکیل جلسه فوری می‌دهد تا با حضور اعضای کمیته مسابقات سازمان لیگ، اعضای پزشکی و کمیته نقل و انتقالات به جمع بندی برسیم.

هراتیان درباره مستند بودن تست PCR که از بازیکنان گرفته می‌شود تاکید کرد: واقعیت این است که این تست، طبق قوانین مندرج در پروتکل‌های وزارت بهداشت برای ورزشکاران مناسب نیست و بازیکنان موظف هستند هر روز تست روزانه سلامت جسمانی بدهند.
وی ادامه داد: ما به پزشکان باشگاه‌ها اعتماد کامل داریم و می‌دانیم آنها کوچک‌ترین اشتباه را در قبال سلامتی افراد نمی‌کنند. تیم‌ها تا هفدهم تیرماه فرصت دارند تا نتایج تست‌های کرونای خود را مستند برای ایفمارک ارسال کنند که بسیاری از باشگاه‌ها نیز آن را رعایت کرده اند.
رئیس ایفمارک درباره وضعیت بازیکنانی که کرونای آنها قطعی شده است یادآور شد: آنها حق بازی کردن ندارند و باید به قرنطینه خانگی بروند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین