تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طی سال‌های قبل رایزنی‌هایی جهت صدور دستگاه کارتخوان برای تاکسی‌ها صورت گرفت ولی بانک‌ها با استدلال اینکه گردش مالی تاکسی زیاد نیست، از واگذاری دستگاه کارتخوان به راننده‌ها سرباز می‌زنند.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۵۸۸
بانک‌ها به رانندگان تاکسی کارتخوان نمی‌دهند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی  با اشاره تعداد مراکز فروش و شارژ البرز کارت در کرج اظهار کرد: با شیوع کرونا حساسیت‌ نسبت به جابجایی و رد و بدل  پول نقد توسط مردم بیشتر شده است.
وی ادامه داد: یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا این است که مردم تا حد امکان خریدها و مراودات مالی خود را از طریق کارت بانکی و بدون استفاده از پول نقد انجام دهند.
وی توضیح داد: در سیستم حمل و نقل عمومی کرج هم سعی شده این مساله مورد توجه قرار بگیرد و از جابه جایی پول بین راننده و مسافر جلوگیری شود.
این مسئول با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با شارژ البرز کارت‌های خود پول بلیت اتوبوس خود را بپردازند، گفت: در حال حاضر ۳۷ مرکز فروش و شارژ البرز کارت در کرج فعال است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آنها کارت خود را شارژ کنند.
استاد کاظمی با بیان اینکه علی رغم تلاش‌های صورت گرفته برای مجهز کردن تاکسی ها به دستگاه کارتخوان تاکنون موفق نشده‌ایم، افزود: طی سال‌های قبل رایزنی‌هایی جهت صدور دستگاه کارتخوان برای تاکسی‌ها صورت گرفت ولی بانک‌ها با استدلال اینکه گردش مالی تاکسی زیاد نیست، از واگذاری دستگاه کارتخوان به راننده‌ها سرباز می‌زنند.
وی توضیح داد: درست است که کرایه اغلب خطوط بین شهری کرج کم است ولی به مسافران توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود لااقل در شرایط فعلی هم که شده سعی کنند کرایه تاکسی را از طریق نرم افزارهایی که روی گوشی خود نصب کرده‌اند به صورت آنلاین پرداخت کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خصوص پیگیری وام دو میلیون تومانی ای که قرار است به هزار تاکسیدار کرجی تعلق بگیرد، گفت: به نوبت با راننده‌هایی که ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند تماس گرفته می‌شود و آنها با مراجعه به این سازمان پرونده تشکیل می‌دهند و بعد به بانک عامل معرفی می‌شوند.
وی افزود: امیدواریم تا دو هفته دیگر پرونده پرداخت تسهیلات دو میلیون تومانی کرونا به رانندگان تاکسی بسته شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین