تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
plusresetminus
روزنامه واشنگتن‌پست نوشت، فصل تاریک و جدید بازی تاج و تخت سعودی‌ها بر سر کنترل پادشاهی به مرحله جدیدی وارد شده و بن سلمان آماده است که رسما اتهامات فساد و خیانت را به سلف خود و رقیب سابقش "محمد بن نابف"، ولیعهد سابق و مردی که زمانی در جنگ با تروریسم قهرمان آمریکا شمرده می‌شد، وارد کند.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۶۰۲
پرونده فساد و خیانت علیه محمد بن نایف
روزنامه واشنگتن‌پست، محمد بن نایف بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ولیعهد عربستان بود اما سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان بعدا پسرش محمد را به جای وی به عنوان ولیعهد تعیین کرد و وی به حبس خانگی فرستاده شد.
روزنامه واشنگتن پست امروز در گزارشی به نقل از منابع آمریکایی و عربستانی نوشت که کمیته مبارزه با فساد عربستان به ریاست محمد بن سلمان به پایان تحقیقاتی که درباره اتهام فساد مالی و خیانت محمد بن نایف، ولیعهد سابق و پسرعموی بن سلمان آغاز شده بود، نزدیک شده است.
بن نایف متهم شده زمانی که برنامه‌های دستگاه مبارزه با تروریسم در وزارت کشور را اداره می‌کرده، میلیاردها ریال به شبکه شرکت‌ها و حساب‌های خصوصی خود حواله کرده است.
واشنگتن‌پست به نقل از یکی از معاونان بن نایف نوشت که مقامات عربستان از او خواسته‌اند ۱۵ میلیارد دلار را پس بدهد اما مشخص نشده چگونه به این عدد رسیده‌اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین