تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
plusresetminus
حزب الله نیوز:حسین(ع) جهاد کرد، حسین (ع) جان داد، حسین (ع) جاودانه شد...
۰
کد مطلب : ۹۶۸۷۰
علمدار نیامد...

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین(ع) جهاد کرد، حسین (ع) جان داد، حسین (ع) جاودانه شد ،حسین (ع) مظلوم عالم شد، حسین(ع) یعنی مردی که کوه  از میان برداشت ،حسین (ع) یعنی مردی که سرفراز سر داد ،حسین(ع) سر داد ،حسین (ع) تن داد ، حسین (ع) هفتاد و دو تن داد ،حسین (ع) فرزند داد ،حسین (ع) خون داد ،حسین (ع) شهید داد ،حسین(ع) شهید شد ،حسین (ع) عزیز شد ،حسین (ع) حسینی شد ،حسین (ع) ره یافت ،حسین (ع) ره رهایی یافت ،حسین (ع) رها گشت ،این ظهور حسین (ع) است در ظهر عاشورا .این حسین(ع) است تن چاک از تازیانه ها !!!
آخراین چه رفتنی ست مرد دلاور مرد رشید؟ چهل روز است که خاک کربلا بوی بغض می دهد و گلویت طعم خون !چهل روز است که نماز شام غریبانمان قضا نمی شود و مویه های غریبانه مان قصه ی شهامت شهادتت را نجوا می کنند ! چهل روز است که آب ،عجیب عطش دارد...
حسین (ع) شهادتت چه زيبا شد ،حسین(ع) شهادتت چه ايمان شد ، حسین (ع) شهادتت چه بيداري شد ،حسین (ع) شهادتت تکثیر شد!
حسین (ع) غرق در درياهاي مدهوشي و خلوت هاي خاموشي بود،حسین عابد زيست . حسین (ع) با ستمديده ،نازكتر از بلور و نرم تر از حرير و با ستم پيشه همه خشم و جسارت بود .حسین (ع) نوري بود براي ياران و دودي به چشم دَدان.
حسین (ع)گفت:لبیک
حسین(ع) به تبسم گفت :لبیک
حسین(ع) به غریو گفت:لبیک
حسین (ع) به سکوت گفت:لبیک
حسین (ع) چه غریبانه گفت:لبیک
در برهوت ايمان ،در شب ِ جغدان، در تاريكخانه هاي خناق گرفته ي عَسسان ،سپيده بود كه تاريكی مي شكست و باور ،بارور مي كرد و جانها را شيفته ي آن جان ِ متعالي مي ساخت.ياران آمدند .ياران ِ اندک اما با ايمان آمدند. ياران ،پروانه وار گِرد چراغ آمدند،دردا که چراغ صاعقه روشن شد و ناله ي جرس گِردِباد چرخيد.مرغ خزان آخرين برگ درخت پُر برگي راچيد و به منقار گرفت و گريخت.باد گلبو سراغ از گل ِگلستان و باغ مي گرفت و نمي يافت!
باد نِسيان از چهار گوشه وزيدن گرفت، هوا سرما زده شد و چراغ را به خاموشي برد .پروانگان شايق ِ روشني،گرد چراغ چرخيدند و شهيد ِچراغ شدند، سه قطره خون دُرشت ِخورشيد بر خاک کربلا چكيد سه قطره خون درشت گلوی نوزادی بر خاک کربلا چکید و سه قطره خون درشت دستی بریده بر خاک کربلا چکید و باد را ناگزير به گريز كرد. خون بی گناهشان ریشه دوانند و به گل نشستند و عطر افشانند و فضا بوی خوش خدا گرفت.
در کتابهای قصه ،دیوان به ناروا نکردند آنچه را که یزید در حق عزیزان و یارانت کرد! یزید از کدام طایفه ؟از کدام پشت ؟از کدام تیره ی تیرگی بود؟!!!

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین