تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
تیم فوتبال اُکسین البرز با ستاره‌های پا به سن گذاشته و غیربومی آماده حضور در لیگ آزادگان می‌شود، اقدامی که صدای انتقاد برخی را بلند کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۸۶۵
از البرز نامی یدک کشیده می‌شود
تیم فوتبال اُکسین با تغییرات مدیریتی استارت فصل جدید لیگ آزادگان را زد تا با فراز کمالوند راهی این مسابقات شود. نماینده البرز در فصل گذشته نتوانست نتایج خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شد تا این تیم دستخوش تغییرات فراوان شود.
 
در فصل گذشته اُکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با ۳۴ بازی و کسب ۵۱ امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب و از راه‌یابی به لیگ برتر بازمانده بود، حواشی فراوان این باشگاه با هیئت فوتبال البرز یکی از دلایلی نتایج ضعیف این باشگاه بود.
 
اُکسینی ها اخیراً دچار تغییرات مدیریتی نیز شده است ابتدای این ماه بود که فراز کمالوند را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند تا این مربی پرکار فوتبال ایران پس از چند سال حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری دوباره به لیگ یک برگردد.
 
نماینده البرز اما خیلی زود مذاکره با بازیکنان مختلف را آغاز کرد و در چند روز گذشته موفق به جذب چند بازیکن مطرح باسابقه بازی در لیگ برتر شد
 
.
 
کمالوند تا این لحظه ۱۵ بازیکن جدید جذب کرده است که اکثراً لیگ برتری بوده و از اسم رسم بلند بالایی نیز برخوردارند که برآورده هزینه کل باشگاه اُکسین البرز در پایان نقل و انتقالات قطعاً می‌تواند بیانگر ریخت‌وپاش در این باشگاه باشد.
 
دیگر انتقاد به این باشگاه این است نام‌هایی در لیست خرید کمالوند دیده می‌شوند که مدتی است زمان فوتبال آن‌ها به پایان رسیده و در سال‌های گذشته کارنامه ضعیفی را به ثبت رساندند و سؤال این است که بهتر نبود این هزینه‌ها برای فوتبالیست‌های بومی البرزی انجام می‌شد؟
 
اُکسین متعلق به استان البرز است و زمین تمرین و مسابقه نیز مانند قبل در اختیار این تیم است
ولی مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با برخی رسانه‌ها از انتقادهای این روزها به‌شدت گلایه کرد و گفته است: عملکرد مثبت تیم اُکسین البرز در همین ابتدای کار برخی افراد را ناراحت کرده و به همین خاطر برای تخریب باشگاه گام برمی‌دارند. اینکه ما به برخی بازیکنان پیشنهادهای نجومی داده‌ایم، کذب است و رویه ما این بوده که به بدون ریخت‌وپاش در فضایی آرام کار را جلو ببریم. خوشبختانه همین اتفاق هم رخ‌داده است.
 
مدیرعامل اُکسین همچنین بیان کرد: درخواست من از سازمان لیگ این است، همان‌طور که در لیگ برتر قراردادها را به‌طور شفاف اعلام می‌کنند، مبلغ قرارداد تیم‌های لیگ یکی با مربیان و بازیکنان را نیز منتشر کنند تا مشخص شود کدام تیم چقدر هزینه کرده است. آن‌وقت دست افراد سودجو نیز کوتاه می‌شود.
 
اُکسین برنامه ویژه‌ای برای مسابقات دارد
 
امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز دراین‌ارتباط  به خبرنگار مهر گفت: اُکسین متعلق به استان البرز است و زمین تمرین و مسابقه نیز مانند قبل در اختیار این تیم است، با برنامه‌ریزی و تقویت بیشتر، تیم فوتبال اکسین البرز قدرتمندانه‌تر و با شرایط بهتری در لیگ دسته یکم حضور می‌یابد.
 
غفرانی در ارتباط با فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگ لیگ برتری گفت: دراین‌ارتباط دخالتی ندارم و مدیرعامل و سرمربی پیگیر این موضوع هستند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است موفقیت این باشگاه در رقابت‌های سخت لیگ آزادگان است که خوشبختانه مدیران جدید باشگاه و سرمربی این تیم برنامه‌ریزی دقیقی دارند، امیدوارم در پایان فصل این اکسین باشد که به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کند.
 
اهداف بزرگی در سرداریم
 
در ادامه فراز کمالوند درباره قبول هدایت تیم اُکسین البرز عنوان کرد: برای موفقیت با باشگاه اُکسین به کرج آمده‌ام و تنها یک‌چیز از بازیکنانم خواستم و آن‌هم قهرمانی در رقابت‌های این فصل که با ظرفیت بالایی که تیم ما دارد می‌توانیم به هدف اصلی خود برسیم.
 
وی ادامه داد: فضای خیلی خوبی در باشگاه اُکسین حاکم است. وقتی شرایط باشگاه را دیدم، به این نتیجه رسیدم که پیشنهاد این تیم را قبول کنم. مدیران باشگاه هم بسیار لطف داشتند و توافق حاصل شد. امیدوارم موفقیت‌های قبلی در لیگ دسته اول را تکرار کنم. قطعاً این توقع از من وجود دارد که بتوانیم در اُکسین روزهای خوبی را سپری کنیم.
 
وی در ارتباط با جذب بازیکنان جدید گفت: متأسفانه این روزها شایعات فراوانی در ارتباط با نقل و انتقالات باشگاه به گوش من می‌رسد و برخی افراد قصد دارند تیم اُکسین را وارد حاشیه کنند ولی این اجازه را نمی‌دهم تمام قرارداد بازیکنان جدید در باشگاه است و رقم میلیاردی هم به بازیکنی داده نشده است.
 
سرمربی اُکسین در خصوص جذب بازیکنان بومی البرزی گفت: نگاه من به فوتبال البرز مثبت است چون معتقدم در این استان استعدادهای خوبی حضور دارند که اگر به آن‌ها میدان داده شود در کار خود موفق خواهند بود.
 
وی در پایان گفت: اگر نگاهی به فصل گذشته لیگ آزادگان داشته باشید متوجه می‌شوید که سطح بازی‌ها و رقابت بسیار بالا است و امیدوارم  فصلی خوب برای فوتبال استان البرز رقم بخورد تا این استان هم صاحب تیمی در لیگ برتر شود.
 
اما در آخر باید گفت؛ فوتبال در البرز از ظرفیت بالایی برخوردار است و هرساله شاهد حضور بازیکنان جوان و آینده دار در تیم‌های لیگ برتری و آزادگان هستیم، این انتظار است که در کنار بازیکنان نامی اُکسین از بازیکنان جوان کرجی هم استفاده شود تا تیم اُکسین رنگ بویی البرزی به خود بگیرد
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین