تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس‌جمهور آمریکا اولین پیام توئیتری خود پس از تایید ابتلا به ویروس کرونا را منتشر کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۸۴۹
اولین توئیت ترامپ پس از تایید کرونایی شدنش
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،رئیس جمهور آمریکا پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا خود اولین پیام توئیتریش را منتشر کرد.
دونالد ترامپ، که به تازگی به جمع ۷ میلیون آمریکایی مبتلا به کرونا پیوسته در پیامی در حساب توئیتریش از وضع مساعد جسمی خود خبر داد. در این پیام ترامپ آمده است: فکر می‌کنم حالم خوب است و از همه شما متشکرم!
پیشتر یک مقام کاخ سفید گفت، رئیس جمهور آمریکا رای چند روز آینده و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه به یک اتاق ویژه در مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید در مریلند منتقل می‌شود. بنا به گفته این مقام کاخ سفید، پزشکان اصرار به انتقال ترامپ به بیمارستان را برای دریافت مراقبت‌های ویژه در صورت لزوم مطرح کردند.
با این حال کاخ سفید اعلام کرد ترامپ قصد ندارد اختیارات ریاست جمهوری خود را به معاونش مایک پنس منتقل کند و همچنان علی رغم بیماری زمام امور را در دست خواهد داشت.
روز جمعه رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش خبر داد. ترامپ و هوادارانش به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توجهی نداشته‌اند و او حتی در مناظره انتخاباتی با بایدن او را به خاطر ماسک زدن به سخره گرفت. او بار‌ها جو بایدن را برای استفاده از ماسک به تمسخر گرفته بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین