تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح موضعی گردشگری اراضی چمن مهرشهر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۳۱۵
طرح گردشگری اراضی «چمن» مهرشهر مصوب شد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،احد رسولی در دویست و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص طرح موضعی گردشگری اراضی چمن، اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در هفدمین جلسه کمیسیون مطرح و در چهل و سومین کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج نحوه مطالعات ترافیک آن و راهکارهای اصلاحی و شبکه های معابر این طرح ارزیابی و مراحل انجام فرایند برنامه ریزی در این طرح گردشگری شامل تحلیل وضعیت موجود کارکردهای منطقه، شناخت جایگاه منطقه در طبقه بندی تفرجی، پهنه بندی گردشگری و معرفی فرصت های گردشگری و تعبیه پارکینگ مطرح و بررسی شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی با اهالی منطقه و کارشناسان و مشاوران طرح، گفت: پیشنهادهای بهینه در خصوص تامین دسترسی‌ها، پیاده راه‌ها و مسیر دوچرخه با رویکرد حفظ باغات موجود و توسعه فعالیت ها و خدمات گردشگری به منظور ارتقاء کمی و کیفی سرانه تفریحی فراغتی شهر از موضوعاتی بود که در این جلسه ها بررسی و ارزیابی شد.
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مطالعات ترافیکی طرح موضعی گردشگری تفرجگاهی اراضی چمن در این کمیسیون مورد ارزیابی قرار گرفت است، افزود: این طرح‌ موجب شکوفایی اقتصاد شهری می‌شود همچنین برای ایجاد معابر جدید جهت دسترسی و ورود و خروج از منطقه نیز تصمیم گیری شد.
رسولی با اشاره به طرح احداث پارکینگ در مجتمع های اقامتی، گفت: کلیات ضوابط پارکینگ به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید و بر این اساس مقرر شد که شهرداری ضابطه پارکینگ، چیدمان آن و نیز رعایت مسائل موجود در پارکینگ را تهیه و آن را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین