تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
plusresetminus
حزب الله:جمعی از ورزشکاران کشورمان در نامه‌ای به همتان فرانسوی خود اقدام رئیس جمهور این کشور را محکوم کردند.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۹۴۹
نامه جمعی از ورزشکاران ایرانی به همتایان فرانسوی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به عنوان نمادی از اعتقادات و فرهنگ یک کشور  و نماینده مردمان آن کشور، همواره باید پرچمدار صلح، نیکی، انسانیت و اخلاق باشند که در تمام جهان زبان مشترک نیک‌نامان است. آنان باید الگویی باشند برای سایرین تا ترویج‌دهنده فضایل اخلاقی و خوبی‌ها باشند.
حال از شما که ورزشکار هستید و یقینا از روحیات جوانمردی و قهرمانی ورزشی آگاهی دارید، سوالی داریم.

آیا توهین به مقدسات الهی کاری جز پلیدی و نژادپرستی  محسوب می‌شود؟ و آیا حمایت از توهین‌کنندگان در قامت یک انسان اخلاق مدار، می‌گنجند؟!
متاسفانه رئیس جمهور کشور شما به راحتی به اعتقادات میلیاردها مسلمان توهین می‌کند و در این میان خواسته یا ناخواسته نام همه ملت باسابقه فرهنگی و تاریخی فرانسه را بدنام می‌کند.
در میان ورزشکاران فرانسوی هم، مسلمانان بسیاری وجود دارند که ستاره‌های ملی آن کشور به شمار می‌آیند که حتما از رفتارها و روحیات اخلاق گرای آنان خبر دارید، پس آیا رواست که اینچنین به آنان و اعتقاداتشان توهین شود؟!
ما هر دو از کشوری با سابقه فرهنگی و تاریخی هستیم و شما را دوست خود می‌دانیم و هرگز سخنان سخیف رئیس جمهورتان را به پای بزرگ‌مردان قهرمان و نا‌م‌آور ورزشی نمی‌نویسیم، اما آگاه باشید که توهین‌های مسئولان و سیاستمداران یک ملت می‌تواند چهره آن ملت و مردمان نیک‌نامش را در جهان مخدوش کند.
در پایان امید آن داریم که همگی به دور از ملیت و تبار و نژاد با روحیه جوانمردی و قهرمانی، و با تکیه بر اصل انسانیت و اخلاق‌مداری، در محکوم کردن ظلم و روشن کردن واقعیات، چشم میلیون‌ها انسان را به روی حقیقت بینا کنیم و به وظیفه ورزشکاری خود در قبال مردمانمان  عمل کنیم.

جمعی از قهرمانان و ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران
ورزش ,
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین