تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله:جانشین ستاد استانی مدیریت کرونای البرز از جریمه ۱۱۱۳ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل عدم استفاده از ماسک خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۹۵۳
جریمه ۱۱۱۳ راننده تاکسی و اتوبوس در کرج به دلیل استفاده نکردن از ماسک

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی درویش پور روز شنبه ۱۰ آبان در نشست ستاد کرونای استان اظهار کرد: تیم‌های بازرسی ویژه برای بررسی وضعیت بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر مکان‌ها در استان فعال شده و به دقت وضعیت فضاهای عمومی را رصد می‌کنند.
 وی ادامه داد: علی رغم درخواست‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخی از افراد و واحدهای صنفی با بی توجهی و ساده انگاری نسبت به سلامت خود و جامعه بی تفاوت هستند.
این مسئول تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا این افراد از این به بعد جریمه خواهند شد.
معاون استاندار البرز توضیح داد: برای کنترل و مدیریت اپیدمی‌ها ویروس کرونا همه گروه‌ها، حرف، مشاغل و اقشار مردم باید مسایل بهداشتی جهت پیشگیری از سرایت بیماری را رعایت کنند.
درویش پور گفت: حتی اگر عده کمی  نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی توجه باشند در مقابله با بیماری به موفقیت نخواهیم رسید.
وی تاکید کرد: بر این اساس تیم‌های بازرسی از اصناف، ادارات مکان‌های عمومی و آموزشی و حمل و نقل عمومی بیش از پیش فعال شده و در مرحله اول برای بسیاری از واحدها تذکر کتبی ارسال شده است.
وی ادامه داد: اگر این افراد به اخطارها توجه نکنند اعمال جریمه صورت می گیرد و بر این اساس تا کنون ۱۱۱۳ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل استفاده نکردن از ماسک جریمه شده‌اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین