تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
توقف سیر نزولی کرونا و افزایش دوباره بستری‌ها در البرز؛

پیش‌لرزه‌های موج چهارم کرونا حس می‌شود

حزب الله:دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک کوچکترین بی احتیاطی می‌تواند در ماه‌های پایان سال ما را با مشکل مواجه کند و شاهد افزایش تعداد بیماران و فوتی‌های این بیماری باشیم.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۲۴۴
پیش‌لرزه‌های موج چهارم کرونا حس می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا سلیمانی با اشاره به اینکه متاسفانه طی هفته اخیر سیر نزولی ابتلا به کرونا در استان متوقف شده است، گفت: طی این مدت تعداد بستری‌ها که به ۲۸۰ نفر رسیده بود مجددا به ۳۲۰ نفر رسیده است.
وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر تعداد فوتی‌های کرونا در البرز در برخی روزها به صفر رسید ولی متاسفانه طی چند روز گذشته  به بیش از پنج نفر رسیده است.
وی توضیح داد: این وضعیت نشان می‌دهد  البرز در وضعیت حساسی قرار دارد و اگر به حساسیت‌ها در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه نشود، احتمال دارد وارد موج چهارم شیوع شویم.
سلیمانی تاکید کرد: البرز مجاور استان‌های گیلان و مازندران قرار دارد و به خوبی می‌دانیم بسیاری از شهرهای این دو استان در وضعیت قرمز و نارنجی هستند و همین خطر بزرگی برای البرز محسوب می‌شود.
این مسئول در پاسخ به اینکه چه عواملی در توقف سیر نزولی کرونا در استان موثر بوده، اضافه کرد: تنها نمی‌توان گفت سفر بین استانی باعث توقف سیر نزولی کرونا شده بلکه عوامل دیگری مثل بازگشایی صنوف در شرایط آبی و زرد و همچنین  خسته شدن مردم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این فرایند بی تاثیر نبوده است.
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک کوچکترین بی احتیاطی می‌تواند ما را در ماه‌های پایان سال با مشکل مواجه کند و شاهد افزایش تعداد بیماران و فوتی‌های این بیماری باشیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین