تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شهرداری کرج از شهروندان خواست افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب را به گرمخانه‌ها معرفی کنند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۲۵۹
شهروندان افراد بی‌خانمان را به گرمخانه‌ها معرفی کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فریده بزنی بیرانوند با اشاره به لزوم افزایش راه‌اندازی مراکزی برای اسکان بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری کرج در قالب یک گرمخانه مختص بانوان که در پارک شهید چمران و یک گرمخانه مخصوص آقایان واقع در شاه‌عباسی به کارتن‌خواب‌ها خدمات‌رسانی می‌کند که با توجه به حجم جمعیت این کلان‌شهر از شهردار درخواست راه‌اندازی گرمخانه دیگری داریم.
وی گفت: گرمخانه‌ زنان کرج در طول سال باز است و فعالیتش صرفاً به فصول سرد محدود نمی‌شود و به دلیل شرایط ویژه زنان کارتن‌خواب، گرمخانه زنان کرج در تمام طول سال پذیرای مراجعه‌کنندگان است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج در خصوص چگونگی مطلع شدن زنان و مردان بی‌سرپناه از این امکانات، گفت: معمولاً افرادی که در این گرمخانه‌ها هستند به دو روش پذیرش‌شده‌اند؛ یکی از طریق تماس مردم با سامانه ۱۳۷ که به خدمات شهر اعلام می‌شود و دیگری از طریق خود این افراد که به همدیگر اطلاع می‌دهند.
 بزنی بیرانوند با تأکید بر این‌که سامانه ۱۳۷ به‌طور شبانه‌روز فعال است، گفت: معمولاً مردم وقتی این بی‌سرپناهان را در پارک‌ها یا مکان‌های عمومی دیگر می‌بینند، به شهرداری و یا معاونت خدمات شهر اطلاع ‌دهند تا به گرمخانه منتقل شوند.
 وی یادآور شد:با توجه به شیوع بیماری کرونا  پیمانکاران این گرمخانه‌ها روزانه ماسک در اختیار مراجعان قرار می‌دهند، علاوه براین، تب سنجی مراجعان و ضدعفونی محیط گرمخانه‌ها نیز به‌طور مستمر انجام می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین