تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
plusresetminus
حزب الله:وزارت دادگستری آمریکا قصد دارد با استناد به یک ماده قانونی، دونالد ترامپ را از محاکمه بر سر یک پرونده غیر اخلاقی مبرا کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۵۳۰۴
وزارت دادگستری آمریکا به ترامپ در پرونده رسوایی اخلاقی او مصونیت اعطا می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزارت دادگستری آمریکا قصد دارد به دونالد ترامپ بر سر یکی از پرونده‌های فساد اخلاقی خود مصونیت قضایی اعطا کند.
در یک سند دادگاهی جدید وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده باید دونالد ترامپ در دعوی افترا تجاوز ژان کارول، نویسنده آمریکایی مصونیت دریافت کند.
در دادخواست تجدیدنظری که در دادگاه ایالتی منطقه منهتن ارائه شد وزارت دادگستری آمریکا اینگونه استدلال کرد که رئیس جمهور باید به عنوان کارمند دولت طبقه بندی شود و وزارت دادگستری به جای او در جایگاه متهم قرار گیرد. بنا به استدلال وزارت دادگستری آمریکا، ترامپ تحت قانون «وست فال» باید مصونیت از محاکمه دریافت کند.
روزنامه ایندیپندنت سال ۲۰۱۹ گزارش داد الیزابت ژان کارول اعلام کرده است که رئیس جمهور آمریکا حدود دو دهه پیش (اواخر سال ۱۹۹۵ و اوایل سال ۱۹۹۶) او را در اتاق پرو یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در نیویورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این زن خبرنگار که هم اکنون ۷۶ ساله است، اعلام کرد: آقای ترامپ در داخل اتاق پرو فروشگاه «برگدورف گودمن» در نیویورک به من حمله کرد. زمانی که اتاق پرو بسته شد، او مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. من در آن زمان ۵۲ ساله بودم.
ترامپ در واکنش به این موضوع گفت: اول اینکه از این مدل زن‌ها خوشم نمی‌آید، دوم اینکه به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. هرگز اتفاق نیفتاد. او کاملا دروغ می‌گوید. من هیچ چیز درباره او نمی‌دانم. هیچ چیز درباره این زن نمی‌دانم. واقعا وحشتناک است که مردم چنین اظهاراتی را به زبان می‌آورند.
رئیس جمهور آمریکا در حالی این مسئله را تکذیب می‌کند که تاکنون زنان و دختران زیادی او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند. در طول رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، دستکم ۱۶ زن او را به آزار جنسی متهم کردند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین