تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
plusresetminus
حزب الله:مدیر گروه نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کوو ایران گفت: نیمه دوم اسفند فاز دو مطالعه را بر روی ۴۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های مختلف اجرا خواهیم کرد.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۳۷۱
نیمه دوم اسفند فاز دو مطالعه واکسن کووایران برکت آغاز می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید حامد حسینی مدیر گروه نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت اظهار کرد: تا آخر بهمن ماه تمام ۵۶ نفر مورد مطالعه فاز یک تزریق، واکسن خود را در دو دوز دریافت کردند و فرآیند ورود داوطلب به مطالعه متوقف شد.
او با بیان اینکه ۱۴ اسفند ماه آخرین خون گیری افراد مورد مطالعه انجام می‌شود و گزارش نهایی تقدیم سازمان غذا و دارو می‌شود، ادامه داد: پروتکل فاز دو و سه (به صورت تلفیقی) و گزارش اولیه ایمنی فاز یک تقدیم سازمان غذا و دارو شده است.
حسینی ادامه داد: باید گزارش نهایی فاز یک را ارائه کنیم تا بعد از کار کارشناسی به ما اجازه ورود به فاز بعدی را بدهند.
مدیر گروه نظارت بر مطالعات بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه نیمه دوم اسفند فاز دو را بر روی ۴۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های مختلف اجرا خواهیم کرد، گفت: افراد زیادی برای تست واکسن اعلام آمادگی کردند و برای آن داوطلب شدند.
حسینی تصریح کرد: بعد از فرآیند کارشناسی و مجوز وزارت بهداشت اگر ما قبل از سال مطالعه فاز دو و سه رو شروع کنیم تا پایان اردیبهشت سال آینده این امید را داریم که وارد فاز سوم و بزرگ تست واکسن شویم.
او خاطرنشان کرد: در فاز سه جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر مورد مطالعه قرار می‌گیرند و اگر داده‌های به دست آمده قانع کننده باشد امیدواریم بتوانیم مجوز‌های لازم برای تزریق همگانی این واکسن را دریافت کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین