تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
حزب الله:نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با خرابکاری قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته‌ای ایران را بگیرد، در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته‌ای کشورمان بومی شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۷۱
دشمن با خرابکاری نمی‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحمت الله فیروزی درباره حادثه تاسیسات برق نیروگاه هسته ای نطنز، اظهار کرد: هنوز بازدیدی از نیروگاه اتمی نداشته ام، اما طبق گزارش های دریافتی ظاهرا این خرابکاری دشمن خسارت هایی به بخش سانتریفیوژها وارد کرده است،  بنابراین دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید تدابیر لازم را برای حفاظت بهتر از چنین مراکز حساسی داشته باشند تا عوامل دشمن نتوانند چنین حرکت هایی انجام دهند.
وی با بیان اینکه دشمن با خرابکاری نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند، افزود: رژیم صهیونیستی در حالیکه مذاکرات وین در حال انجام است این خرابکاری را در تاسیسات برق نیروگاه هسته ای نطنز انجام داد تا در روند مذاکرات خلل وارد کند. دشمن با چنین اقداماتی قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته ای ایران را بگیرد در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته ای در کشورمان بومی شده است و چنین اقداماتی نمی تواند خللی در برنامه هسته ای ایران وارد کند.
نماینده مردم نطنز در مجلس، گفت: معتقدم مسئولان مربوطه باید خسارات وارد شده را سریعتر برطرف کنند و از نظر حقوقی در سطح جهان و سازمان ملل این حرکت خصمانه را پیگیری کنند تا اسرائیل غاصب بیش از گذشته رسوا و محکوم شود.
فیروزی خاطرنشان کرد: بدون شک استکبار و صهیونیست ها برای انجام دادن چنین حرکت های مذبوحانه ای به عوامل داخلی خود در ایران متکی است به همین دلیل دستگاه های امنیتی باید افراد خائن را شناسایی کند تا شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم. دشمن با چنین حرکت هایی قصد دارد مذاکرات هسته ای را در وین بی اثر کند غافل از اینکه دیپلمات های کشور مصالح و منافع ملی را به خوبی پیش خواهند برد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین