تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله:بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی کشور یعنی خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۸۲
وزش باد شدید موقت در نیمه شرقی کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی کشور یعنی خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، هرمزگان و شرق استان اصفهان در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین وضعیت مذکور باز هم در روز جمعه در نیمه شرقی کشور، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
گفتنی است، در استان اردبیل و گیلان نیز بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.
شدت باران پنجشنبه در خراسان‌های شمالی و رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات سمنان و برای جمعه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان است.
همچنین روز شنبه در شمال شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و در روز یکشنبه در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و روز دوشنبه در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
امروز نیز در استان هرمزگان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد گرد و خاک پیش بینی می‌شود همچنین در روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین