تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: سال گذشته تا بیستم اسفندماه، ۲۱۲ هزار و ۱۲۲ تن آسفالت در کارخانه آسفالت تولیدشده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۸۸۴
تولید افزون بر ۲۱۲ هزار تن آسفالت در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کارخانه آسفالت شهرداری کرج سال ۱۳۹۰ بدون احتساب هزینه زمین، بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد تا مشکلات ناشی از کمبود آسفالت در این کلان‌شهر مرتفع شود.
احداث کارخانه آسفالت کرج به‌عنوان یکی از اقدامات عمرانی مثبت و موفق مدیریت شهری کرج است که توسعه هرچه بیشتر شهر را به دنبال داشته است و به‌واقع می‌توان گفت؛ احداث این کارخانه کلان‌شهر کرج را از واردات آسفالت بی‌نیاز کرده و با ایجاد ظرفیت‌های بیشتر می‌تواند نیاز آسفالت استان را نیز تأمین کند.
از این کارخانه به‌عنوان یکی از کارخانه‌های مدرن تولید آسفالت یاد می‌شود که مجموعه مدیریت شهری اعم به ویژه شورای پنجم توجه ویژه‌ای به آن دارند.
ازآنجایی‌که تردد آسان و ایمن در سطح شهر از نیازهای ضروری شهروندان کرجی است، اجرای طرح نهضت آسفالت مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج آخرین وضعیت این کارخانه را تشریح کرده، که در ادامه می‌خوانید.
وی با تأکید بر اینکه این کارخانه در دو نوبت‌ کاری و با تمام ظرفیت‌های موجود موفقیت‌هایی را در زمینهٔ افزایش میزان تناژ آسفالت کسب کرده است، گفت: برنامه ویژه مدیریت کارخانه و مجموعه اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج، بر آن است تا ضمن حفظ ظرفیت تولید موجود که در حال حاضر به‌روزی سه هزار تن می‌رسد، در آینده این ظرفیت را به میزان قابل‌توجهی ارتقاء بخشد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج تأکید کرد: همه کارکنان شاغل در این کارخانه واقف هستند که میزان و کیفیت محصول تولید شده در این واحد تولیدی ارتباط مستقیم به میزان و کیفیت بخش عمده‌ای از خدمات عمرانی شهرداری دارد که به شهروندان ارائه می‌شود.
عاقلی همچنین گفت: میزان تولید آسفالت طی سه سال اخیر قابل‌توجه بوده به‌طوری‌که در سال ۹۷ ما شاهد تولید ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تن تولید آسفالت بوده‌ایم که از این میزان ۵۱ هزار و ۲۴۷ تن بابت لکه‌گیری در مناطق و سازمان‌ها صرف شد و ۵۱ هزار و ۵۵۳  تن دیگر نیز به‌صورت آسفالت مکانیزه در سطح شهر کرج توزیع‌شده است.
وی میزان آسفالت تولیدشده در سال ۹۸ را ۲۱۵ هزار و ۸۳ تن اعلام کرد و افزود: از این میزان حدود ۶۱ هزار و ۶۹۱ تن جهت لکه‌گیری در سطح شهر و ۱۵۳ هزار و ۳۹۲ تن به‌صورت مکانیزه در اختیار مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گرفت.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه سال گذشته تا بیستم اسفندماه، ۲۱۲ هزار و ۱۲۲ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولیدشده است، گفت: میزان تولید آسفالت جهت لکه‌گیری در این بازه زمانی ۵۰ هزار و ۷۹۳ تن و میزان آسفالت مکانیزه تولیدشده ۱۶۱ هزار و ۳۲۹ تن بوده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین