تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج با اشاره به بحران های اقتصادی چند سال گذشته و سختی کار مدیریت شهری در اتمام پروژه های نیمه تمام، گفت: بدون کمک مسئولان استانی و دولت، تحقق این اقدامات سخت تر می شد.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۹۰۳
بدون کمک دولت اجرای پروژه های بزرگ سخت‌تر بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده در مراسم تکریم علی درویش پور، معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز که از سوی مدیریت شهری در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: استان البرز در دو سالی که گذشت، سخت ترین شرایط ممکن را از نظر اقتصادی تجربه کرد.
وی از شرایط حوزه صنعت که احداث به چند ۱۰۰ درصد رسید و افزایش ۴۰ درصدی حقوق پرسنل طی سال های اخیر به عنوان بخشی از وضعیت سخت سپری شده یاد کرد و ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا نیز برای دریافت عوارض نباید به مردم سخت می گرفتیم و با توجه به اینکه شهرداری نهادی درآمد هزینه است و بخشی از درآمدهای شهرداری از عوارض به دست می آید، کمی کار شهرداری در زمینه اقتصادی سخت تر شد.
این مسئول با اشاره به موارد یاد شده افزود: با این شرایط اگر حمایت های استانداری البرز و وزارت کشور نبود، شرایط، به شکلی که از بحران ها عبور کردیم، طی نمی شد.
شهردار کرج همدلی ایجاد شده میان مسئولان شهری، استانی و کشوری را حاصل اتحادی ملی جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم اعلام و اظهار امیدواری کرد: این اتحاد و همدلی تداوم داشته باشد تا بیش از پیش شاهد ارائه خدمات بزرگ، بهینه و ارزشمند به شهروندان باشیم.
کمالی زاده در بخش پایانی صحبت های خود به تلاش های بی شائبه معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز طی دوران تصدی گری اش در این نهاد اشاره کرد و ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی برای این مسئول، در سمت جدید که از این پس به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: امید است شاهد موفقیت جنابعالی در حوزه مدیریت جدید باشیم.
گفتنی است این مراسم با حضور اکبر سلیم نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو، رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، علی کمالی زاده، شهردار کرج، معاونان شهردار، برخی از مدیران مناطق ده گانه و سازمان های تابعه و نماینده های استانداری البرز برگزار شد.

منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین