تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
plusresetminus
حزب الله: پشت فیلم‌ها و مکان‌های مرتبط با دیزنی راز‌هایی نهفته است که اینجا می‌توانید آن‌ها را بخوانید.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۶۲۹
اطلاعاتی عجیب از والت دیزنی که احتمالا به گوشتان هم نخورده است!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اگرچه علاقه‌مندان زیادی به محصولات و آثار دیزنی در جهان وجود دارند و مخاطبان زیادی هرساله منتظر پروژه ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های این کمپانی هستند؛ اما چندین اتفاق رازآلود نیز پشت آثار این کمپانی که صاحب یکی از سرگرم کننده‌ترین مکان‌های زمین است، وجود دارد. در این گزارش ۵ مورد از این راز‌های پریشان کننده را می‌خوانید:
خودکشی میکی موس
این راز داستان به پایان رسیدن زندگی میکی موس، از شخصیت‌های محبوب دیزنی است. داستان خودکشی میکی موس چند سال قبل به یکی از موضوعات داغ اینترنت تبدیل شده بود. شایعه می‌شود ویدئویی که در این باره منتشر شده نه تنها باعث پریشانی و ایجاد نگرانی در افرادی شده که آن را تماشا کرده اند، بلکه ادعا شده که عامل مرگ یکی از بینندگان بوده است.
۶ راز آزاردهنده از دیزنی
این فیلم کوتاه سیاه و سفید، شباهت‌های ساختاری زیادی با انیمیشن «کشتی بخار ویلی» دارد و گفته می‌شود تصویری از میکی موس در جهنم است. در تمام این فیلم میکی موس در حال عبور از خیابان است و صدای آزار دهنده پیانو در آن شنیده می‌شود. بعد از تکرار دو دقیقه‌ای این صحنه، صفحه کمی تیره می‌شود و خیابان‌ها به مرور خراب و خراب‌تر می‌شوند. طبق گزارش شاهد‌های عینی یکی از کارمندان دیزنی بعد از اینکه این فیلم را به طور کامل می‌بیند خودش را با اسلحه محافظان به قتل می‌رساند. این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده است، اما سه ثانیه پایانی آن که کسی از آن اطلاعی ندارد، بریده شده است.
روح والت دیزنی
طرفداران دیزنی مدت‌ها با این افسانه که والت دیزنی بعد از مرگ همچنان به حضورش در زمین ادامه داده است، سرگرم شده بودند. برخی از طرفداران معتقد بودند که او در خانه اش در دیزنی لند حضور دارد ( بزرگترین خانه‌ای که دیزنی به همراه خانواده اش در آن ساکن بودند.) او زمانی که در خانه بود، یکی از چراغ‌ها را روشن می‌گذاشت. مدت کوتاهی پس از مرگش، کسانی که مسئول تمیز کردن این مکان بودند ادعا کردند بعد از تمام شدن کارشان وقتی دوباره به خانه بازگشته اند، شاهد روشن بودن یکی از چراغ‌ها بوده اند!
۶ راز آزاردهنده از دیزنی
خدمتکار‌ها در ابتدا تصور می‌کنند که شاید فراموش کرده باشند چراغ را خاموش کنند، اما وقتی آن را خاموش کردند متوجه شدند که دوباره چراغ روشن شده است. پس از این اتفاقات، دیزنی لند همیشه سعی کرده است که چراغ اتاق را به عنوان احترام به دیزنی، روشن نگه دارد. در سال ۲۰۱۵ نیز ویدئویی که ادعا شده بود در آن روح والت دیزنی دیده شده است، مورد توجه قرار گرفت.
کلاب ۳۳
۶ راز آزاردهنده از دیزنی
کلاب ۳۳، نه تنها یکی از رازآلود‌ترین مکان‌ها در دنیای دیزنی است، بلکه یکی از مخفی‌ترین مکان‌ها در زمین است. به این مکان سابقاً «کلاب ۳۳ والت دیزنی» گفته می‌شد که یکی از خصوصی‌ترین انجمن‌های دیزنی در قلب دیزنی لند است و فقط اعضای آن به این مکان دسترسی دارند. برای اینکه به عضوی از این کلاب تبدیل شوید باید در یک لیست ۸۰۰ نفری قرار بگیرید که گفته می‌شود برای رسیدن نوبتتان باید ۱۴ سال صبر کنید. همچنین در ابتدا باید ۲۵ هزار دلار پرداخت کنید و ۱۱ هزار دلار دیگر برای معتبر ماندن عضویت شما لازم است. با این حال کسی نمی‌داند که در این مکان چه اتفاقاتی می‌افتد.
دیزنی و آلمان نازی
۶ راز آزاردهنده از دیزنی
شاید هیچ چیز بیشتر از آلمان نازی آشفته کننده نباشد و بدتر از آن این است که دیزنی مدتی را درگیر نازیسم شده بود. در سال ۱۹۴۲، دیزنی یک انیمیشن کوتاه به نام چهره پیشوا یا «دانلد داک در سرزمین نازی‌ها» را ساخت که در آن دانلد داک، به عنوان یک سرباز در کارخانه‌ای در آلمان نازی کار می‌کند. اگرچه این فیلم یکی از محصولات تبلیغات سیاسی آمریکا در جنگ جهانی دوم بود، اما از سوی طرفدران این کمپانی به تصویر کشیدن دانلد داک به عنوان یک سرباز نازی، یکی از تاریک‌ترین لحظات تاریخ دیزنی است. این انیمیشن جایزه اسکار دریافت کرد، اما به دلیل موضوع جنجالی که داشت در بازار‌های جهانی به صورت عمومی نمایش داده نشد.
بقایای انسان در دیزنی لند
در حالی که گفته می‌شود هر سال عده‌ا‌ی تلاش می‌کنند بقایای عزیزانشان را در دیزنی لند پراکنده کنند، مقامات دیزنی تأیید کرده‌اند که بخشی از یک اسکلت را در پارک دزدان دریایی کارائیب در میدان نیواورلئان به نمایش گذاشته شده‌اند که زمانی متعلق به یک فرد زنده بوده است.
۶ راز آزاردهنده از دیزنی
در دهه ۱۹۶۰، پس از مرگ والت دیزنی، طراحان دیزنی لند تصمیم گرفتند که ساخت کشتی دزدان دریایی با افزودن اسکلت‌های جعلی آنطور که باید واقعی به نظر نمی‌رسند. در تلاش برای حل موضوع، آن‌ها از مرکز پزشکی UCLA بقایای اسکلتی انسان را به دست آوردند که احساس می‌کردند فضای عجیب و غریب‌تر و قانع کننده تری را برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین