تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
plusresetminus
حزب الله:وزیر صنعت، معدن و تجارت، تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف کشور را با تکیه بر توان و ظرفیت های سرشار واحدهای صنعتی و معدنی امکان پذیر دانست.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۶۵۴
تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با نقش آفرینی واحدهای صنعتی و معدنی کشور امکان پذیر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزیر صمت در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه هتل سنتی کپری منوجان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیتهای معدنی بسیار شهرستان منوجان، گفت: در این شهرستان اکتشافات خوبی در حوزه معادن مس و کرومیت صورت گرفته و در حال بهره برداری است که امروز نیز یک کارخانه کنسانتره کرومیت افتتاح شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.
وی افزود: آنچه در قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی اتفاق افتاد، می بایست در سایر نقاط کرمان و کشور نیز تحقق بیاید.
رزم حسینی تصریح کرد: یکی از شرکتهایی که در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در جنوب کرمان و شهرستان منوجان اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی صورت داده، شرکت گهر زمین است که ظرفیتهای سرشار خود را در مسیر توسعه محیط پیرامون خود نیر به کار گرفته است.
رزم حسینی بیان کرد: این شرکت در منوجان به صورت داوطلبانه فعالیت‌های بسیار خوبی را از سال ۹۳ آغاز کرده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته و امروز می بینیم که در حوزه اکتشاف معادن، گردشگری و توانمند سازی مردم اتفاقات خوبی افتاده است.
وزیر صمت با اشاره به طرح بزرگ آزادسازی معادن غیرفعال کشور خاطر نشان کرد: اکتشافات یکی از کار‌های مهم وزارت صمت در سراسر کشور است و با واگذاری پهنه‌های جدید معدنی، تمام شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی و حوزه فلزات رنگین را موظف کردیم در این عرصه بیش از پیش فعالیت کنند.
وزیر صمت تصریح کرد: حدود ۶ هزار پهنه جدید را از طریق مزایده عمومی شروع به واگذاری کردیم که شرکت‌ها می‌توانند اقدام به سرمایه گذاری نموده و از ظرفیتهای ایجاد شده در این طرح عظیم بهره ببرند.
منبع : وزارت صنعت معدن و تجارت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین