کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کروکدیل آدم خواری که اسامه بن لادن لقب گرفت!

باشگاه خبرنگاران جوان , 25 خرداد 1400 ساعت 9:38

حزب الله:کروکدیل آدم خواری که تاکنون ده ها نفر را در یکی از روستاهای اوگاندا به کام مرگ کشانده موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کروکدیل خون آشامی که تاکنون ۸۰ نفر از اهالی یک روستا در اوگاندا را به کام مرگ فرستاده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این کروکدیل که گفته می‌شود ۷۵ ساله است از سوی ساکنان روستا «اسامه بن لادن» خوانده می‌شود. این حیوان در دریاچه ویکتوریا اوگاندا زندگی می‌کند.

این کروکدیل ۱۶ فوتی بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۵ موجب مرگ ده‌ها نفر از اهالی روستا شده است. بنا به گزارش دیلی استار این حیوان کودکانی را که برای آوردن آب به این دریاچه می‌رفتند یا ماهیگیران محلی را شکار می‌کند. در برخی موارد این کروکدیل به داخل قایق‌های چوبی ماهیگیران پریده و آن‌ها را به زیر آب می‌کشد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی یکی از قربانیان، یک ماهیگیر محلی بود که لباس‌های پاره او روی آب دریاچه پیدا شده بود. قربانی دیگر مردی بود که با خوش شانسی از دست این کروکدیل فرار کرده بود، اما برادرش به اندازه او خوش شانس نبود. «پائول کِیِوالیانگا» در گفتگو با «سیدنی مورنینگ هرالد» گفت که در آن حادثه در حالی که در عقب قایق حضور داشت، برادرش پیتر در جلوی قایق نشسته و مشغول ماهیگیری بود که ناگهان مورد حمله اسامه قرار گرفت.
کروکدیل آدم خوار
او در این باره گفت: «این کروکدیل ناگهان از آب بیرون آمد، پای برادرم را گرفت و او را به داخل آب کشید. پیتر فریاد می‌زد، آن‌ها به مدت ۵ دقیقه با هم مبارزه کردند، اما برادرم سرانجام تسلیم و طعمه اسامه شد. چند روز بعد ما سر و دست برادرم را در دریاچه پیدا کردیم.»
پس از سلسله حملات این کروکدیل به اهالی روستا، آن‌ها از مسئولان حیات وحش محلی برای کشتن این حیوان درخواست کمک کردند. با این حال این درخواست از سوی مسئولان حیات وحش رد شد. مسئولان محلی با اعلام اینکه آن‌ها نمی‌توانند برای «مجازات» اقدام به کشتن «اسامه» کنند آن را یک جاذبه توریستی جذاب در این منطقه  قلمداد می‌کنند.
شکار کروکدیل
انتهای پیام/


کد مطلب: 255983

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/255983/کروکدیل-آدم-خواری-اسامه-بن-لادن-لقب-گرفت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com