تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
plusresetminus
حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه در شعب اخذ رای، شیوه نامه‌های بهداشتی به جد رعایت می‌شود، گفت: ۱۳۶۳ شعبه اخذ رای در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۰۱۷
رأی‌گیری در کلانشهر کرج کاملاً مکانیزه خواهد بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در بازدید از سایت تجمیع آرا استان که روز سه شنبه ۲۵ خرداد صورت گرفت، با بیان اینکه کمتر از سه روز دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، افزود: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را دارد.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می گیرد.
شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانورهایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.
وی افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.
استاندار البرز اضافه کرد: مردم حق شناس ایران اسلامی همواره حافظ آرمان های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار دیگر تجلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواهند بود.
وی گفت: ۱۳۶۳ شعبه اخذ رای در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.
شهبازی با اشاره به اینکه ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملا مکانیزه برگزار می‌شود و به تبع آن نتیجه آرا زودتر مشخص می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین