تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
plusresetminus
حزب الله:تیم فوتبال گل ریحان البرز با پذیرفتن شکست خانگی مقابل آرمان گهر، در حالی سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شد که هنوز ۵ هفته به پایان مسابقات باقی مانده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۰۱۹
سقوط تیم فوتبال گل‌ریحان به لیگ دسته دوم قطعی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیم فوتبال گل ریحان البرز شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول در خانه خود مقابل آرمان گهر تن به شکست ۴ بر یک داد که این سقوط این تیم به لیگ دسته دوم را قطعی کرد.
آرمان گهر شب گذشته نوزدهمین شکست خود در این فصل را پذیرفت تا در لیگ ۱۸ تیمی دسته اول با ۱۸ امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشد. بالاتر از گل ریحان تیم‌های نود ارومیه با ۲۷، چوکا تالش با ۲۹ و قشقایی شیراز با ۳۳ امتیاز حضور دارند.
با فرض اینکه گل ریحان هر ۵ بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد و قشقایی هم هر ۵ بازی خود را با شکست به پایان برساند، باز هم گل ریحان ۳۳ امتیازی و هم امتیاز با قشقایی شیراز می شود؛ و این در حالی است که تفاضل گل گل ریحان منفی ۳۳ و تفاضل گل قشقایی منفی ۸ است. این آمار نشان می‌دهد با اینکه هنوز گل ریحان روی کاغذ سقوط نکرده، اما عملاً باید این تیم را سقوط کرده به لیگ دسته دوم کشور دانست.
در انتهای جدول به جز گل ریحان، تیم‌های چوکا و نود ارومیه هم نسبت به دیگر تیم‌ها با بیشترین خطر برای سقوط به لیگ دسته دوم مواجه هستند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین