تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بر لزوم انتخاب افراد اصلح و متخصص در انتخابات تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۰۲۱
لزوم انتخاب افراد اصلح و متخصص در انتخابات
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمیدرضا عسگری  اظهار کرد: سه روز دیگر روزی است که شهروندان با حضور در پای صندوق‌های رأی، آینده کشور و شهر خود را می‌سازند و با مشارکت حداکثری، کاندیدای موردنظر خود را برمی‌گزینند.
وی با اشاره به اینکه در ترکیب اعضای شورای شهر باید افراد متخصص و آشنا به مشکلات شهری حضورداشته باشند، افزود: کسی که بین مردم نبوده و به مشکلات آن‌ها واقف نیست، نمی‌تواند برای آینده شهر مفید باشد.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج توسعه شهر را در گرو حضور افراد نخبه و دارای برنامه در شورای شهر دانست و عنوان کرد: بر این اساس انتخاب افراد قوی و توانمند نقش مهمی در کاهش مشکلات شهری دارد.
عسگری ادامه داد: هم‌اکنون در برخی مناطق شهری، ساکنان از کمترین حقوق شهروندی برخوردارند و این وظیفه منتخبین شورای شهر است که با احصاء مشکلات شهروندان و ابلاغ به شهرداری، زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به ساکنان مناطق محروم را فراهم آورند.
وی با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالقوه در این کلان‌شهر، اعلام کرد: شهروندان روز جمعه با حضور پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده شهر و کشور خود را تضمین می‌کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین