تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
plusresetminus
حزب الله:اخطار مقاومت فلسطین مبنی بر مقابله جدی با اقدام صهیونیست ها برای برگزاری راهپیمایی پرچم، موجب شد تا سفارت آمریکا در قدس اشغالی، به کارکنان خود از بابت مسائل امنیتی هشدار دهد.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۰۲۲
سفارت آمریکا در قدس اشغالی به کارکنان خود هشدار داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سفارت آمریکا در قدس اشغالی، در آستانه اقدام صهیونیست‌ها در برگزاری «راهپیمایی پرچم» که برای بعد از ظهر امروز سه شنبه تدارک دیده شده است؛ ضمن هشدار به کارکنان خود، آنها را از ورود به بخش قدیمی شهر منع کرد.
این سفارتخانه همچنین از شهروندان آمریکایی ساکن فلسطین اشغالی خواست مراقب اطراف خود باشند و سفرهایشان را متناسب با وضعیت امنیتی برنامه ریزی کنند. این هشدارها پس از موافقت کابینه جدید رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم، صادر شد.
این در حالی است که محور مقاومت به کابینه قبلی و جدید رژیم صهیونیستی از طرق میانجیگران مصری و سازمان ملل اطلاع داده است که باید این راهپیمایی را لغو کنند به ویژه مانع عبور یهودیان افراطی از باب العامود یا ورود به مسجد الاقصی شوند.
به گزارش الاخبار لبنان، رهبران حماس به اطلاع «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر رسانده‌اند که برگزاری این راهپیمایی به انفجار اوضاع منجر خواهد شد زیرا واکنش مقاومت با واکنش ماه گذشته تفاوتی نخواهد داشت و واکنشی آتشین و با حملات موشکی خواهد بود.
همزمان، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم آغاز حملات موشکی نوار غزه به اراضی اشغالی، سامانه موشکی گنبد آهنین را تقویت کرده است. بهبود سطح کارایی سامانه گنبد آهنین در حالی صورت می‌گیرد که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل پیش‌تر از فرماندهان خود خواسته بود که برای رویارویی با حمله موشکی (یا زمینی) به اراضی اشغالی از جمله شهرهای مهمی چون تل آویو و حیفا نیروهای خود را در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دهند.
هدف سازمان دهندگان راهپیمایی پرچم، تأکید بر لزوم پاکسازی شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالفت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین