تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله: احیای کاخ مروارید و لزوم تعریض بلوار ارم در این محدوده در کارگروه شورای احیای هویت فرهنگی و اقوام استان البرز موردبررسی قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۴۶۲
لزوم تعریض بلوار ارم در محدوده کاخ مروارید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جلسه‌ای که با حضور منتخبین دوره ششم شورا، مدیرکل میراث فرهنگی البرز، مدیر منطقه سه و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای پنجم برگزار شد، نحوه احیای کاخ مروارید به‌عنوان یک اثر تاریخی منحصربه‌فرد که ظرفیت توسعه گردشگری را دارد، موردبررسی قرار گرفت.
منصور وحیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای در این دیدار بر همکاری شهرداری کرج و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد و گفت: منطقه سه دروازه ورودی جنوبی شهر کرج است.
وی با اشاره به اینکه کاخ مروارید در این منطقه واقع‌شده و در صورت احیا می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند، گفت: شورای پنجم برای ساماندهی و توسعه و تسهیل تأسیسات گردشگری طرح‌های خوبی را تصویب کرده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای پنجم با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج در راستای بهسازی فضای بیرونی کاخ مروارید اقدامات مهمی انجام داده است، ابراز امیدواری کرد دولت از مواضع خود کوتاه بیاید و کاخ را به شهرداری بسپارد تا فضای آن بهسازی و برای بازدید عموم مهیا شود.
علی آرائی مدیر منطقه سه شهرداری کرج در ادامه این جلسه گفت: توسعه فضای سبز حرکتی زیبا به سمت ایجاد شهری توسعه‌یافته و دوستدار فضای سبز است.
وی همچنین به تعریض بلوار ارم و اجرای عملیات عقب‌نشینی دیوار پایگاه هوایی، گفت: برای تعریض این بلوار در محدوده کاخ مروارید نیازمند اقدامات جدی هستیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین