کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اِلمان «علی ولی‌الله» بهسازی و رنگ‌آمیزی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 6 مرداد 1400 ساعت 14:14

حزب الله:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در آستانه عید بزرگ غدیر خم از بهسازی و رنگ‌آمیزی ِالمان « علی ولی‌الله» میدان الغدیر خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور از ترمیم و رنگ‌آمیزی ِالمان «علی ولی‌الله» خبر داد و گفت: در آستانه عید غدیر خم به همت اداره هنرهای شهری این  سازمان ِالمان میدان الغدیر بهسازی و رنگ‌آمیزی شد.
وی فرهنگ‌سازی و ایجاد فضای مذهبی با بهره‌گیری از ایده‌های هنری را مهم‌ترین هدف در اجرای این طرح برشمرد و گفت: المان‌های شهری می‌تواند به‌عنوان یک نماد فرهنگی در بدنه شهری استفاده‌شده و در انتقال پیام‌های فرهنگی مؤثر باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بابیان اهمیت طراحی محیط و مبلمان شهری در مناسبت‌های مذهبی بیان کرد: طی یک سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰ ِالمان جدید شهری در شهر کرج جانمایی شده‌اند که ِالمان‌های رازی، مادر، شهدای آتش‌نشان، مهر پدری و دهقان فداکار ازجمله آن‌ها هستند که بدون شک با استفاده از آن‌ها می‌توان فضای شهری را تغییر داد.
بضاعتی پور با اشاره به تأثیر المان‌های شهری در ایجاد فضای ذهنی تأکید کرد و گفت: مدیریت شهری کرج و معاونت زیباسازی این سازمان همواره برای ایجاد فضای مناسب در مناسبت‌های مذهبی و دینی تلاش کرده و در این خصوص از ظرفیت هنرمندان بهره گرفته است.


کد مطلب: 259507

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/259507/ا-لمان-علی-ولی-الله-بهسازی-رنگ-آمیزی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com