تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
plusresetminus
حزب الله: تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد، برابر تیم موریرنسی به پیروزی پرگل رسید.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۷۳۳
پیروزی پورتو با درخشش طارمی/ درخواست جالب هواداران به زبان فارسی!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف موریرنسی رفت که این بازی با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به سود پورتو تمام شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بعد از چند هفته، مجدداً با عملکرد خوب خود، به مسیر گلزنی و درخشش بازگشت.
پیروزی پورتو با درخشش طارمی/ درخواست جالب هواداران به زبان فارسی!
طارمی در این مسابقه ابتدا یک پنالتی گرفت و این پنالتی را در دقیقه ۳۴ به گل نخست مسابقه تبدیل کرد. در ادامه، «لویس دیاز» در دقایق ۵۱ و ۶۵ برای پورتو گلزنی کرد. در دقیقه ۶۵ بازهم نوبت به طارمی رسید که با یک ضربه «چیپ» و فنی گل دوم خود و گل چهارم پورتو را به ثمر برساند. «په په» کاپیتان پورتو هم در دقیقه ۷۷ گل پنجم را وارد دروازه حریف کرد.
به این ترتیب مهدی طارمی در پایان این مسابقه آمار سه گل و یک پاس گل را در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال از خود بر جای گذاشت.
نکته جالب این مسابقه درخواست دو هوادار پورتو به زبان فارسی از مهدی طارمی بود. این دو هوادار که روی سکوها بودند، با نوشته «مهدی ژاکتت را به من بده» از مهاجم ایران خواستند که پیراهنش را به آنها بدهد. طارمی هم بعد از آنکه متوجه این دست نوشته شد، به سمت دو هوادار رفت و پیراهنش را به آنها داد.
پیروزی پورتو با درخشش طارمی/ درخواست جالب هواداران به زبان فارسی!
پورتو با این برد ۱۴ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول قرار دارد. بنفیکا با یک بازی کمتر و ۱۵ امتیاز صدرنشین است و اسپورتینگ هم با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین