کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«تاج» جوایز «امی» را درو کرد

ایسنا , 29 شهريور 1400 ساعت 13:17

هفتاد و سومین دوره از جوایز «امی» درحالی برگزار شد که سریال «تاج» با کسب هفت جایزه به برنده بزرگ این دوره از جوایز تلویزیونی تبدیل شد.


 در مراسم یکشنبه جوایز «امی» با اهدای هفت جایزه به سریال «تاج»، دو جایزه به سریال «گامبی وزیر» و یک جایزه به «هالستون» مجموع جوایز «نتفلکیس» به عدد ۱۰ رسید.
به این ترتیب جایزه بهترین سریال درام به «تاج» اهدا شد و «اولیویا کولمن» برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. جایزه بهترین بازیگر مرد نیز به «جاش او کانر»، جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل به «گیلیان اندرسون» و جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل نیز به «توبیاس منزیس» برای نقش‌آفرینی در این سریال رسید. همچنین جوایز بخش نویسندگی و کارگردانی نیز به ترتیب به «پیتر مورگان» و «جسیکا هابس» اهدا شد.
سریال‌های «تد لاسو» و «مر از ایست‌تاون» در شاخه بازیگران نقش مکمل موفق به کسب جایزه شدند و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی کمدی نیز به «جیسون سادکیس» برای نقش‌آفرینی در «تد لاسو» اهدا شد. در این مراسم همچنین «کیت وینسلت» برای بازی در سریال کوتاه «مر» به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر زن معرفی شد. جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اصلی نیز به «مک‌گرگور» برای سریال کوتاه «هالستون» اهدا شد.
«تد لاسو» همچنین به عنوان بهترین سریال کمدی برگزیده شد و جایزه بهترین سریال کوتاه نیز به «گامبی وزیر» رسید.
«هکس» نیز چندین جایزه مهم را به خود اختصاص داد و «جین اسمارت» چهارمین جایزه «امی» خود را برای بازی در این سریال دریافت کرد.
پس از آنکه مراسم سال گذشته امی به صورت مجازی برگزار شد مراسم امسال به صورت فیزیکی اما با محدود شدن تعداد شرکت‌کنندگان برنامه ریزی شد. برای حضور در این مراسم تمامی افراد ملزم به ارائه مدرک واکسینه‌ بودن و نتیجه منفی آزمایش کرونا شدند.


کد مطلب: 263750

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263750/تاج-جوایز-امی-درو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com