کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عروسکی مرموز که با پیامی ترسناک صاحبخانه را تهدید به مرگ کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان , 29 شهريور 1400 ساعت 15:44

حزب الله:مردی که به تازگی خانه جدیدی را خریده بود عروسکی را به همراه نامه ای عجیب پیدا کرد که در آن تهدید به قتل شده بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک مرد انگلیسی از خانه‌ای که تازه آن را خریده بود راضی نبود و از بودن در خانه وحشت داشت. دلیل این ترس و وحشت هم کشف ناگهانی یک عروسک در مکانی غیرقابل تصور به همراه نامه‌ای دست نویس و تهدیدآمیز بود.
جاناتان لوئیس ۳۲ ساله روز جمعه کلید‌های خانه جدید خود در ساری، جنوب انگلستان را دریافت کرد و وقتی وارد خانه شد، یک ستون زیر پله‌ها توجه او را به خود جلب کرد و می‌خواست بداند پشت آن چیست. پس از اینکه او بخشی از ستون و عروسکی که پشت آن پنهان شده بود را حذف کرد، پیامی را در دستان عروسک دید که از شدت ترس و وحشت بیهوش شد.
در این نامه آمده است که چگونه عروسک در سال ۱۹۶۱ صاحبان قبلی این ملک را کشت و در ادامه هم نوشته بود: "امیدوارم خوب بخوابید. "
عمارت قدیمی
مشاور املاک به لوئیس گفت که این ستون جدید است و چهار یا پنج سال پیش ساخته شده، به این معنی که صاحبان ملک در این دوره کسانی بودند که عروسک و نامه قتل را قرار دادند.
در این نامه آمده بود: "خواننده عزیز/صاحب خانه .. نام من امیلی است. ماکون‌های اصلی در این خانه و در سال ۱۹۶۱ زندگی می‌کردند. من آن‌ها را دوست نداشتم، بنابراین آن‌ها مجبور شدند از اینجا بروند. تنها کاری که آن‌ها انجام دادند این بود که به طرز نفرت انگیزی آواز می‌خواندند و من برای خلاص شدن از دستشان مجبور شدم آن‌ها را بکشم. انتخاب این خانواده مردن با چاقو بود، بنابراین امیدوارم چاقو داشته باشید. "


کد مطلب: 263768

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/263768/عروسکی-مرموز-پیامی-ترسناک-صاحبخانه-تهدید-مرگ

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com