تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه ای نداشته و نمایندگان در این خصوص تصمیمی نگرفتند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۶۶۶
مجلس مصوبه‌ای برای محرمانه بودن اموال مسئولان ندارد/ تلاش برای ایجاد جنگ داخلی در کشورهای منطقه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه ۲۵ مهرماه گفت: فرارسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان را به تمام عدالت خواهان و حقیقت طلبان و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم. این روز، عید امید و انتظار برای برقراری عدالت در سراسر جهان و از بین بردن تاریکی، ظلم و بی عدالتی است. تمامی عالم در سایه ظهور امام زمان به آسایش و راحتی دست خواهند یافت و از شر ستمگران و چپاولگران رها خواهند شد. سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت را از خداوند مسئلت دارم.

مجلس یازدهم در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است
وی افزود: در خصوص موضوعاتی که در روزهای اخیر بدون بررسی دقیق در برخی رسانه‌ها انتشار یافت، توضیحاتی لازم است. مجلس یازدهم در مورد محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است و فرآیند تصویب قانون در مجلس کاملاً مشخص است و نمایندگان در این خصوص تصمیمی نگرفتند. این تصمیم مربوط به مجلس هشتم است و در فرآیند دیگری بررسی و تصویب شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اصحاب رسانه تقاضا دارم در بیان مطالب دقت بیشتری داشته باشند و موضوعات را پس از بررسی کافی، اطلاع رسانی کنند. البته لازم است از همه فعالان رسانه و خبرنگاران محترمی که با بررسی‌های دقیق خود در این خصوص روشنگری و رفع ابهام نمودند، تشکر کنم.
طرح‌های پیچیده‌ای برای درگیر کردن کشورهای منطقه در جنگ‌های داخلی در جریان است
قالیباف در بخش دیگری از اظهارات خود تأکید کرد: منطقه غرب آسیا امروز در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. طرح‌های پیچیده‌ای برای درگیر کردن کشورهای منطقه در جنگ‌های داخلی در جریان است. اختلاف افکنی میان کشورهای منطقه برای جلوگیری از به وقوع پیوستن همکاری‌های اقتصادی و ایجاد صلح پایدار در تمام منطقه در دستور کار آمریکا و نیروهای وابسته به آنها قرار دارد.
وی افزود: حوادث دلخراشی همچون کشتار مردم بیگناه در مسجد فاطمیه قندهار و تلاش برای جنگ داخلی در افغانستان، آشوب‌های مسلحانه و غیر قانونی در لبنان، تفرقه افکنی در عراق و اظهارات دروغ و تفرقه آمیز از سوی برخی سران کشورهای منطقه در یک هفته گذشته این دسیسه‌ها را آشکارتر از قبل می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران خواهان حفظ ثبات و امنیت در سراسر منطقه است و در هر کشوری اراده مردم را فصل الخطاب و منشأ رهایی از اختلافات و عامل خنثی شدن توطئه‌ها می‌داند.
وی ادامه داد: هر گونه ایجاد تفرقه و اقداماتی که امنیت را در سراسر منطقه نقض کند، محکوم است و همه کشورها باید در راستای برقراری صلح و ثبات پایدار و افزایش روابط اقتصادی، درون منطقه‌ای تلاش کنند.
قالیباف از وزارت امور خارجه خواست در این شرایط حساس و در راستای حفظ ثبات منطقه ضمن انجام اقدامات لازم، مواضع حکیمانه و عاقلانه جمهوری اسلامی ایران را فعالانه انعکاس داده و پیگیری کند.

منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین