تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: نمازخانه‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری در صورت نیاز بهسازی شوند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۶۸۴
نمازخانه‌های مناطق و سازمان‌ها در صورت نیاز بهسازی شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم معارفه دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری کرج ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) در خصوص نماز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ پروازها را طوری برنامه‌ریزی کنید که به نماز اول وقت نخورد و از طرفی امام خمینی (ره) فرمودند انجام کار ارباب‌رجوع اولویت دارد به نماز.
وی افزود: بر همین اساس ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که این دو موضوع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم و اقدامات ما بر اساس این دو مورد باشد.
شهردار کرج اضافه کرد: این موضوع که هر محلی که استفاده‌ای ندارد به‌عنوان نمازخانه از آن استفاده می‌شود نشان‌دهنده ضعف در دین است و باید برای نمازخانه محلی مناسب و در شان نماز انتخاب شود.
سعیدی سیرائی با تأکید بر اینکه دبیر ستاد اقامه نماز باید به سازمان‌ها و مناطق سرکشی کرده و وضعیت برپایی نماز جماعت همچنین نمازخانه‌ها را بررسی کند، عنوان کرد: درصورتی‌که هزینه‌ای برای بهسازی یا ساخت نمازخانه همچنین اجرای کارهای فرهنگی در این خصوص نیاز باشد، شهرداری آمادگی کمک به تحقق این مهم را دارد.
وی همچنین بر ضرورت حضور مدیران در نماز جماعت تأکید کرد و افزود: درصورتی‌که مدیران در نماز حضور پیدا کنند، به‌تبع آن کارکنان نیز برای نماز جماعت حاضر خواهند شد.
شهردار کرج با اشاره به اینکه جوانان در نماز کمتر شرکت می‌کنند و شبکه‌های مجازی بر تربیت جوانان غالب شده‌اند از طرفی کرونا نیز بر کمرنگ شدن حضور مردم در مساجد تأثیر گذاشته است، از فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ «مسجد اولین سنگر نظام است» یادکرد و گفت: اجرای اقدامات لازم جهت ترویج فرهنگ نماز و حضور حداکثری مردم در مساجد امری ضروری است و باید در اولویت اقدامات قرار داشته باشد.
سعیدی سیرائی از مقداد راوند، دبیر سابق ستاد اقامه نماز به‌پاس اقداماتی که در دوره تصدی‌گری‌اش انجام داده قدردانی و برای حمیدرضا محبی دبیر جدید این ستاد آرزوی موفقیت کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین