تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از تصویب لایحه‌ای درباره اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی باهدف آموزش کودکان کار خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۷۷۶
سوله شهید «فخری زاده» به آموزش کودکان کار اختصاص یافت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی گفت: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب‌پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می‌آیند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی درعین‌حال وظیفه شهرداری را محدود به جمع‌آوری این کودکان از سطح شهر ذکر کرد و ادامه داد: ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزو وظایف اداره بهزیستی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج بابیان اینکه بنا نداریم نگاه قلک وار به شهرداری را در شورای ششم، بسط و ادامه دهیم، اضافه کرد: ازاین‌پس در موضوعاتی مشابه، رویکرد مشارکتی را در پیش می‌گیریم.
سعیدی بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد، دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه‌ای که منطبق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد، امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.
وی افزود: برای مثال درزمینهٔ کودکان کار، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می‌گذارد و این اداره موظف است با به‌کارگیری مربیان و کادر موردنیاز در طرح مشارکت کند.
لایحه قرارداد حق انتفاع سوله شهید فخری زاده برای کودکان خیابانی روز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه در کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج به تصویب رسید.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین