تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
plusresetminus
حزب الله:هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۹۰۵۴
لیگ برتر انگلیس/ رقابت‌های داغ در بالای جدول
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روز دوم هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۵ دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی میزبان وستهام خواهد بود و منچستریونایتد به مصاف چلسی خواهد رفت.
منچسترسیتی - وستهام
امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ چهار دیدار به طور همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان وستهام خواهد بود.
منچسترسیتی با ۲۶ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و وستهام با ۲۳ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه چهارم به سر می‌برد.
  • منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا از ۱۰ باری که  برابر وستهام در لیگ برتر به میدان رفته  در ۹ بازی به پیروزی رسیده و یک تساوی داشته است،در این بازی‌ها ۲۸ گل زده و  فقط ۵ گل  دریافت کرده است.
    وستهام در ۱۵ بازی خارج از خانه برابر منچسترسیتی فقط یک بار موفق به پیروزی شده و یک بار هم به تساوی دست یافته و ۱۳ بار شکست خورده است.
    منچسترسیتی در ۷ بازی اخیر خانگی خود در ۶ بازی موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و فقط ماه گذشته برابر کریستال پالاس دوبار گل خورد.
چلسی - منچستریونایتد
در دیداری که قطعا مهمترین بازی هفته سیزدهم لیگ جزیره محسوب می‌شود، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد خواهد بود.
چلسی با ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه نخست جدول رده بندی قرار دارد و حتی با شکست در این دیدار هم صدرنشین باقی خواهد ماند.
منچستریونایتد هم که این فصل یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند با ۱۷ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه هشتم به سر می‌برد.
منچستریونایتد در آخرین بازی خود در لیگ برتر با نتیجه ۴-یک برابر تیم ضعیف واتفورد شکست خورد و همین شکست باعث شد تا کاسه صبر سران این تیم لبریز شود و اوله گونار سولشر  سرمربی نروژی خود را اخراج کنند.
یونایتد‌ها در غیاب سولشر با هدایت مایکل کریک در لیگ قهرمانان برابر ویارئال به میدان رفتند و با کسب پیروزی ۲-صفر جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را به دست آوردند تا شاید پس از چند هفته خون دل خوردن مایه آرامش خاطری برای هواداران این تیم پرطرفدار باشد.
چلسی هم این روز‌ها دراوج به سر می‌برد، این تیم در آخرین بازی در لیگ جزیره ۳-صفر لسترسیتی را از پیش رو برداشت و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و سپس در لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه پر گل ۴-صفر یوونتوس را در هم کوبید و با اقتدار راهی مرحله حذفی شد.
نکات آماری
  • چلسی در ۷ بازی آخر خود برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر نتوانسته است این تیم را شکست دهد.
    منچستریونایتد در ۴ بازی آخر خود برابر چلسی در هر ۴ بازی توانست دروازه خود را بسته نگه داشته است.
    منچستریونایتد در همه رقابت‌ها در چهار بازی آخر برابر چلسی در سه بازی و پیروزی رسیده و یک تساوی به دست آمده است.
    این پنجمین باری است که چلسی به عنوان صدرنشین لیگ برتر میزبان منچستر یونایتد است چلسی در ۴ بازی قبل سه پیروزی و یک شکست داشت.
    منچستریونایتد در یازده بازی خارج از خانه در لندن بدون شکست مانده و ۷ پیروزی و ۴ تساوی داشته است.
برنامه سایر بازی‌ها به شرح زیر است؛
برنتفورد - اورتون
لستر سیتی - واتفورد
برنلی - تاتنهام
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین