تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
plusresetminus
حزب الله: یک مقام مسئول گفت: بخش عمده‌ای از خانه های خالی برای شرکت‌های حقوقی و شخصیت‌های حقوقی است.
۰
کد مطلب : ۲۶۹۰۷۸
بخش عمده ای از خانه های خالی برای شخصیت های حقوقی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود محمود زاده معاون مسکن وساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: در هفته گذشته از طریق نامه کتبی در رابطه با آخرین فهرست ثبت نام کنندگان در سامانه املاک و اسکان با سازمان امور مالیاتی مکاتبه‌ای داشته ایم.
 
او ادامه داد: در این نامه به سازمان امور مالیاتی اعلام کردیم که چه نوع اطلاعاتی می‌خواهید چراکه تاکنون چندین بار فهرست افراد را از طریق سامانه و به صورت دستی به آن‌ها ارسال کرده ایم.
 
این مقام مسئول گفت: در هفته گذشته برای چندمین بار نامه به سازمان جدید سازمان امور مالیاتی در این خصوص هم ارسال کرده ایم.
 
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق آخرین نامه ارسالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه که بخش عمده‌ای از آن‌ها برای شرکت‌های حقوقی و شخصیت‌های حقوقی بوده ارسال کرده ایم و امیدوار هستیم در وهله اول برای واحد‌های خالی از سکنه شخصیت‌های حقوقی به صورت جدی‌تر ورود پیدا کنند.
 
محمود زاده گفت: همچنان سایت باز است و امیدوار هستیم متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند به زودی ثبت نام کنند.
 
این مقام مسئول گفت: موضوع قیمت مسکن به بخش‌های مختلفی مربوط است و به طور قطع با شروع ساخت و ساز و جدا شدن بازار مصرفی از بازار سرمایه‌ای و همچنین با شروع طرح‌های حمایتی و نیاز‌های سرمایه گذاری قیمت مسکن در بازار هم روند نزولی پیدا کرده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین