تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس اتاق اصناف البرز گفت: بعد از اعلام نرخ جدید نان، نانوایان حق ندارند نان را ریالی بیشتر از نرخ مصوب عرضه کنند چون این کار تخلف محرز است.
۰
کد مطلب : ۲۶۹۱۴۹
سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف قطع می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهروز حصاری  با گلایه برخی از شهروندان در خصوص دو نرخی بودن کالاها در برخی فروشگاه‌ها اظهار کرد: این تخلف بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشاهده می‌شود که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
وی ادامه داد: ملاک قیمت گذاری کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فاکتور خرید است و صاحبان این فروشگاه‌ها مجاز نیستند بیشتر از سود مصوب شده به قیمت محصولات اضافه کنند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار واحد صنفی در البرز فعالیت دارند و با توجه به محدودیت‌های نیروی انسانی، نظارت ذره بینی بر همه آنها کار ساده‌ای نیست.
این مسئول توضیح داد: از شهروندان درخواست می‌شود چشم بینای بازرسان اصناف باشند و در صورت مشاهده تخلف از جمله کم فروشی، گران فروشی و ... موضوع را با ۳۶۱۱۷ در میان بگذارند.
حصاری تاکید کرد: واحدهایی که کالاها را به صورت چند نرخی عرضه می‌کنند در مرحله اول اخطار می‌گیرند و در صورت بی توجهی جریمه خواهند شد.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه نرخ کالاها در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای با یک نام خاص یکسان است، اگر تخلف در یک فروشگلاه محرز شود، سایر فروشگاه‌ها هم جریمه خواهند شد.
رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به برخورد جدی با تخلفات حوزه نانوایی هم گفت: اصناف در بحث قوت غالب مردم با کسی شوخی ندارد و در صورت مشاهده تخلف به اعمال جریمه بسنده نمی‌کند و سهمیه آرد نانوایی را قطع و واحد را پلمب می‌کند.
حصاری تاکید کرد: بعد از اعلام نرخ جدید نان، نانوایان حق ندارند نان را ریالی بیشتر از نرخ مصوب عرضه کنند چون این کار تخلف محرز است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین