تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
plusresetminus
حزب الله:وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۱۲
مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم/ معلمان آموزش حضوری را جدی بگیرند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یوسف نوری  با اشاره به اهداف سفر به منطقه کاشان و نطنز و بادرود اظهار داشت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا خلاءهای آموزشی را به طریق حضوری و از طریق فضای مجازی پر کنیم، افزود: این موضوع ممکن است زمان آموزش را طولانی‌تر کند اما خلاءهای ایجادشده جبران می‌شود؛ در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز شورای نگهبان ایراداتی گرفته که در تلاش هستیم موارد رفع و در حال تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها هستیم.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حامیان خوبی به نام خیران را دارد که باید از آنان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در زمینه اسکان نوروزی نیز با توجه به شرایط و تصمیمات اتخاذ شده عمل می‌شود و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه فرهنگیان در تعطیلات عید نوروز ارائه دهیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین