تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به آغاز فعالیت موج بارشی و سرد از عصر روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در البرز، از شهروندان خواست طی روزهای آتی در محورهای کوهستانی استان تردد نداشته باشند.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۲۸
هرگز به جاده چالوس و طالقان نروید!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا فلاح‌نژاد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر گذر موج سرد بارشی از عصر پنجشنبه ۳۰ دی ماه تا صبح جمعه یکم بهمن ماه از منطقه البرز مرکزی، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و کولاک، وزش باد شدید و سقوط بهمن و ریزش سنگ مورد انتظار است.
فلاح‌نژاد افزود: مناطقی چون طالقان، آسارا و دیزین به شدت تحت تأثیر این سامانه خواهد بود بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود طی این مدت از تردد در جاده‌های کوهستانی مانند جاده چالوس و محور طالقان به علت احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.
فلاح‌نژاد در ادامه گفت: به شهروندانی که در روزهای آخر هفته به مناطق روستایی استان چون آتشگاه، نوجان، برغان، خوارس، دروان و ... سفر می‌کنند هم اکیداً توصیه می‌شود آخر هفته جاری از سفر به این مناطق خودداری کنند چون با توجه به بارش برف و محدودیت امکانات، حجم زیادی از توان دستگاه‌های خدمات‌رسان در راه‌های اصلی استان به کار گرفته خواهد شد و احتمال گرفتار شدن مسافران در راه‌های روستایی بسیار زیاد است.
وی افزود: همچنین با توجه به حجم ترافیک در معابر روستایی، در شرایط پیش رو اگر حادثه‌ای در این مناطق رخ دهد اورژانس، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های امدادی امکان کمک‌رسانی نخواهند داشت و احتمال بروز بحران وجود دارد؛ بر همین اساس مجدداً از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و ساکنین این مناطق، آخر هفته جاری از سفر به محور فوق خودداری کنند.
وی ادامه داد: کوهنوردان هم با توجه به فعالیت این سامانه بارشی از هر گونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکز خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پایان اعلام کرد: با توجه به حجم برف انباشته شده انتظار سقوط بهمن و ریزش سنگ تا صبح یکشنبه هفته آینده در منطقه وجود دارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین