تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در مجموع ۷۲۵ نیرو با ۱۱۶ خودروی آماده به کار در چهار منطقه عملیاتی مشغول به فعالیت هستند.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۳۳
مهارت و توان بدنی آتش‌نشانان هر شش ماه سنجیده می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد جمشیدی با اشاره به تعداد ایستگاه‌های فعال آتش‌نشانی در کرج، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق دهگانه کرج فعال است.
وی با اشاره به اینکه در سال ۸۲ اولین ایستگاه بانوان آتش‌نشان کشور در کرج راه‌اندازی شد، توضیح داد: طی حدود دو دهه گذشته بانوان آتش‌نشان کرجی در بسیاری از مأموریت‌ها حضور یافته و به‌خوبی از عهده انجام وظایف سنگینی که بر دوش آن‌ها گذاشته‌شده برآمده‌اند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج توضیح داد: درمجموع ۷۲۵ نیرو با ۱۱۶ خودروی آماده‌به‌کار در چهار منطقه عملیاتی مشغول به فعالیت هستند.
جمشیدی با اشاره به راه‌اندازی اولین مرکز سنجش ارزیابی بدنی آتش‌نشانان کشور در کرج، اضافه کرد: در این مرکز تجهیزات و امکانات به‌روزی استفاده‌شده تا توانایی جسمی و مهارت‌های بدنی آتش‌نشانان سنجیده شود.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ جسمی و ذهنی توانایی‌های نیروهای آتش‌نشانی ادامه داد: در این راستا، هر شش ماه یک‌بار نسبت به سنجش سطح سلامت و توان بدنی نیروها اقدام می‌شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ابراز کرد: در این سازمان تلاش شده بر اساس توانمندی و قابلیت‌های ذهنی و بدنی، نیروها در پست‌های مختلف به کار گرفته شوند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین