تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
plusresetminus
حزب الله:معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به کمک سه هزار میلیارد تومانی خیران به آموزش و پرورش گفت: ۲۰هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۵۸
معاون وزیر آموزش و پرورش: ۲۰ هزار کلاس درس‌نیمه تمام داریم/ کمک ۳۰۰۰ میلیارد تومانی خیران به آموزش و پرورش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهراله رخشانی‌مهر   ضمن اشاره به نقش خیران در ساخت مدارس این شهرستان اظهار داشت: 80 درصد از مدارس کاشان خیرساز است و رقم های بالایی برای بحث مدرسه‌سازی توسط خیران هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه کیفیت معماری مدارس کاشان قابل قبول است، افزود: کاشان یکی از شهرستان‌های سرآمد در مدرسه‌سازی است و در کنار آن شهرستان‌هایی نظیر سیرجان و مشهد نیز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خوزستان را از جمله استان‌های شاخص در مشارکت خیران ویژه حوزه مدرسه‌سازی دانست و ابراز داشت: امسال دولت بیش از سه هزار میلیارد تومان از خیران کمک گرفته و دو هزار و 350 میلیارد تومان خیران در مدرسه‌سازی مشارکت داشته است.
وی از نیمه تمام بودن 20هزار کلاس درس کشور خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا کلاس‌های درس به سرعت تکمیل شود و از این رو در سال جاری 14هزار و 700 کلاس درس تکمیل و تحویل ادارات کل آموزش و پرورش می شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین