تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
plusresetminus
حزب الله:دروازه بان ایرانی تیم فوتبال خوونتود هدف خود از بازی در اسپانیا را کسب تجربه دانست و گفت: هر موقع سپاهان به من نیاز داشته باشد آماده برگشتن هستم.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۶۶
برای کسب تجربه به اسپانیا آمدم/ لزوم برگشت سپاهان به روند قهرمانی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابتدای فصل جاری لیگ برتر بود که خبر پیوستن چند بازیکن ایرانی به تیمی در دسته سوم اسپانیا دست به دست شد، بازیکنانی که اسم مهدی امینی گلر سابق ذوب آهن و سپاهان نیز بین آن بود.
امینی در حالی که هفته‌های آخر فصل گذشته را در چارچوب دروازه ذوب آهن گذراند نهایتاً رقابت با گردان را رها کرد و به تیم خوونتود اسپانیا پیوست.
با این اوصاف امینی در کنار عابدزاده گلرهای ایرانی لیگ اسپانیا لقب گرفتند که امیدوار به درخشش و پیوستن به تیم‌های بزرگ بودند، البته رفتن امینی در حالی است که این روزها سپاهان از نداشتن یک دروازه بان مطمئن محروم است.
به بهانه آغاز بازی‌های تیم خوونتود با بازیکنان ایرانی‌اش گفت و گویی را با مهدی امینی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
شرایط سخت کرونایی در اسپانیا
امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقال خود به اسپانیا اظهار داشت: شرایط در اسپانیا برایم بسیار خوب است. خدا را شکر اولین بازی را برای تیم انجام دادم و یک هیچ نیز بازی را بردیم که کلین‌شیت کردم و بهترین بازیکن زمین شدم.
وی در خصوص وضعیت کرونایی اسپانیا تصریح کرد: وضعیت کرونا کمی خوب نیست و دو هفته‌ای است که بازی‌ها تعطیل شده است. با این حال شرایط خوبی دارم و هر روز تمرین می‌کنم.
دروازه بان سابق سپاهان در خصوص رقابت این تیم با آلومینیوم در جام حذفی ابراز داشت: بازی سپاهان و آلومینیوم سالی که این تیم را شکست دادیم برایم خاطره خیلی خوبی بود و دوست داشتم سپاهان در این دیدار هم موفق شود بازی را ببرد ولی متأسفانه این اتفاق نیافتاد.
بازی‌های سپاهان را دنبال می‌کنم
وی ادامه داد: با وجود آنکه از تمرین برگشته بودم، بازی سپاهان و آلومینیوم را کامل تماشا کردم. امیدوارم سپاهان بتواند در لیگ برتر روند خوبی را به جلو ببرد. من سپاهانی واقعی هستم و پیش از آنکه عضو این تیم شوم، هوادار آن بودم و با هر برد سپاهان خوشحال و باختش ناراحت می‌شوم. امیدوارم که برای سپاهان فقط اتفاقات خوب رخ دهد.
امینی در خصوص نحوه جدایی از ذوب آهن تصریح کرد: درباره جدایی‌ام از ذوب‌آهن چند باری صحبت کرده‌ام اما در شش هفته پایانی که به من فرصت بازی داده شد، به زعم بسیاری از کارشناسان و نه خودم جز بهترین بازیکنان تیم بوده، بهترین عملکرد را داشتم و خیلی در آن شرایط بحرانی کمک کردم تا ذوب‌آهن در لیگ برتر بماند.
هواداران از من درخواست بازگشت دارند
وی اضافه کرد: بالاخره در فوتبال چنین مسائلی هست اما در اصفهان ما خیلی بیشتر است. از رفتاری که ذوب‌آهن با من انجام داد، خیلی ناراحت شدم ولی بالاخره ذوب‌آهن هم تیم شهر من است، به هر حال آدمی هستم که تیم شهرم را دوست دارم و هیچ وقت طرفدار قرمز و آبی نبوده‌ام. همیشه دوست داشتم موفقیت تیم‌های شهرم را ببینم و امیدوارم ذوب‌آهن هم در ادامه روند خود موفق باشد.
دروازه بان تیم فوتبال خوونتود با اشاره به حفظ ارتباطش با هواداران سپاهان گفت: خیلی از هواداران سپاهان به من زنگ زده یا پیغام می‌دهند تو یک سپاهانی واقعی هستی و اگر می‌شود برگرد. بله، من یک سپاهانی واقعی هستم و دلیل آمدنم به اسپانیا این است که به هر حال سطح فوتبال اینجا جوری است که به قول معروف آدم را خیلی پخته می‌کند.
وی تاکید کرد: برای کسب تجربه به اروپا آمده‌ام و قبلاً به هواداران گفته‌ام و باز هم می‌گویم هر موقع سپاهان به من در خواستی دهد و کمکی از دستم برای این تیم بر بیاید، قطعاً جواب رد نمی‌دهم. مطمئناً باید همه باید بدانند که ۱۰-۱۲ سال در این باشگاه بزرگ شده‌ام که البته این باشگاه نیز خیلی به من لطف داشته است و قدردانش هستم‌.
امینی خاطر نشان کرد: بازیکنان سپاهان باید متوجه شوند در چه تیمی بازی می‌کنند و قدرش را بدانند چرا که سپاهان تنها تیم ایرانی صعودکننده به جام باشگاه‌های جهان است، هتریک قهرمانی در لیگ و چند جام حذفی را کسب کرده است. قطعاً تمام هواداران سپاهان فوتبال فهم و حرفه‌ای هستند و بازیکنان این تیم باید تلاش کنند تا نام و برند سپاهان حفظ شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین