تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
plusresetminus
حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: پروژه تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه و اجرایی خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۷۳۴۷۱
پروژه «تئاتر شهر» در کمیته تصویب بررسی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احدالله احمدی پرگو از برگزاری هجدهمین جلسه کمیته تصویب جهت بررسی دو پروژه طرح سه‌بعدی ورودی‌های شرقی و غربی شهر کرج از اتوبان تهران - کرج و طرح تئاتر شهر خبر داد.
وی گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و محرومیت شهر کرج به مجموعه‌ای فرهنگی و هنری با استانداردهای مناسب، پروژه تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه‌شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه افزود:  این طرح پس از ارائه طرح توسط مشاور شهرداری مصوب و مقرر شد نظر به اهمیت طرح و شاخص بودن آن به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شود.
احمدی پرگو گفت: در راستای ساماندهی و هویت بخشی در اتوبان تهران - کرج با استفاده از عناصر هویتی جدید و قدیم، طرح سه‌بعدی ورودی‌های شرقی و غربی شهر کرج از اتوبان تهران - کرج در معاونت شهرسازی و معماری تهیه و به‌منظور تصویب به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شد.
احمدی پرگو در پایان خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری و اجتماعی با ظرفیت مناسب جهت بهره‌برداری شهروندان است تا بتواند ارتباطی قوی میان بافت‌های اطراف ایجاد کند و در پیوند با عملکردهای پیرامونی یک مجموعه‌ی منسجم و حضور پذیر را شکل دهد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین