کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه «تئاتر شهر» در کمیته تصویب بررسی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 30 دی 1400 ساعت 13:45

حزب الله:
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: پروژه تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه و اجرایی خواهد شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احدالله احمدی پرگو از برگزاری هجدهمین جلسه کمیته تصویب جهت بررسی دو پروژه طرح سه‌بعدی ورودی‌های شرقی و غربی شهر کرج از اتوبان تهران - کرج و طرح تئاتر شهر خبر داد.
وی گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته و محرومیت شهر کرج به مجموعه‌ای فرهنگی و هنری با استانداردهای مناسب، پروژه تئاتر شهر واقع در پارک تاجیکستان باهدف هویت بخشی و نمادپردازی در شهر کرج و ارتقای فرهنگ جامعه، تهیه‌شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در ادامه افزود:  این طرح پس از ارائه طرح توسط مشاور شهرداری مصوب و مقرر شد نظر به اهمیت طرح و شاخص بودن آن به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شود.
احمدی پرگو گفت: در راستای ساماندهی و هویت بخشی در اتوبان تهران - کرج با استفاده از عناصر هویتی جدید و قدیم، طرح سه‌بعدی ورودی‌های شرقی و غربی شهر کرج از اتوبان تهران - کرج در معاونت شهرسازی و معماری تهیه و به‌منظور تصویب به کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر استان ارسال شد.
احمدی پرگو در پایان خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری و اجتماعی با ظرفیت مناسب جهت بهره‌برداری شهروندان است تا بتواند ارتباطی قوی میان بافت‌های اطراف ایجاد کند و در پیوند با عملکردهای پیرامونی یک مجموعه‌ی منسجم و حضور پذیر را شکل دهد.


کد مطلب: 273471

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/273471/پروژه-تئاتر-شهر-کمیته-تصویب-بررسی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com