کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

ایسنا , 15 تير 1401 ساعت 15:49

حزب الله:رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در تعطیلات پیش رو در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبرداد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ رضا گودرزی روز چهازشنبه ۱۵ تیرماه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷  و ۱۸ تیر ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می‌شود.
وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز های یکشنبه و دوشنبه ۱۹  و ۲۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد شد.
گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر ماه جاری از جاده  کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.
وی گفت: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.


کد مطلب: 286496

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/286496/محدودیت-های-ترافیکی-جاده-چالوس-اعلام

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com