تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله: سرپرست شهرداری کرج در پیامی روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را تبریک گفت.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۹۷۹
پیام سرپرست شهرداری کرج به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، متن این پیام به شرح زیر است:
«وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون»
کیلومترها دورتر از مرزهای کشور عزیزمان دلیرمردانی هستند که  با ایثار و از خودگذشتگی در میدان جهاد حضور دارند و با اعتقاد به اینکه "دفاع از حرم تنها دفاع از  یک مکان مقدس نیست و در حقیقت دفاع از حریم اسلام و انسانیت است، بدون هیچ چشمداشتی جانفشانی می‌کنند و  در مسیر شهادت قدم برمی‌دارند.
بدون شک این جانفشانی و فداکاری مدافعان حرم است که باعث شده امروز مرزهای ایران ما از امنیت بالائی برخوردار باشند و گروه‌های تروریستی جرأت نفوذ به داخل کشور را نداشته باشند.  بزرگ مردانی مثل شهید مهدی قاسمی، شهید محسن کمالی دهقان، شهید محمد اینانلو و شهید عباس آسمیه هستند که آن سوی مرزها با گروه‌های داعش و تکفیری‌ها می‌جنگند تا ایران ما جزیره امن منطقه باقی بماند.
به نوبه خود قدردان رشادت‌های مدافعان حرمی هستم که  با روحیه خستگی نپذیر خود امنیت و آرامش را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورده و  با شهادت خود نشان می‌دهند که هیچ ارزشی بالاتر از حفاظت از خاک این سرزمین وجود ندارد.
امیدواریم بتوانیم امانتدار خوبی برای ارزش‌های شهدای مدافع حرم باشیم و  نقش خود را در انتقال آرمان‌های آنها به نسل جوان که آینده سازان این کشور هستند، به خوبی ایفا کنیم.
منوچهر غفاری 
سرپرست شهرداری کرج
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین