تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله: منوچهر غفاری سرپرست شهرداری و علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پیام هایی جداگانه به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، به تجلیل از مقام شامخ و زحمات ارزشمند این قشر شریف و سختکوش پرداختند.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۹۸۰
پیام های تبریک سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در پیام تبریک منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج آمده است: «تقارن روز خبرنگار در سال جاری با عاشورای حسینی، رسالت این حرفه خطیر را مضاعف می کند.
ایستادگی در برابر ظلم و قیام برای اصلاح کجی ها؛ این همان علتی بود که ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای آن به شهادت رسید. امیدوارم خبرنگاران عزیز، مدیران و همه آنانی که با مردم سر و کار دارند نیز به این اصل مهم توجه داشته باشند.
ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع)، هفدهم مرداد ماه، روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را خدمت همه دلسوزان این عرصه تبریک عرض می کنم.»
خبرنگاران راویان حقیقت هستند
علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در پیامی کوتاه به مناسبت روز خبرنگار نوشت: «ضمن تسلیت شهادت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، هفدهم مرداد ماه، روز راویان حقیقت را گرامی می دارم؛ خبرنگارانی که به رغم همه نارسائی هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، از مسیر اخلاق و امانتداری و درستی فاصله نگرفته و تلاش می کنند در ساختن جامعه ای ایده آل پیشرو باشند.»
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین