تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
plusresetminus
حزب الله: وزیر کشور در خصوص استقرار مواکب در پایانه مرزی خوزستان گفت: تعدادی از مواکب آماده شده و بخش دیگر آن در حال آماده‌سازی هستند و بنا شده تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.
۰
کد مطلب : ۲۸۹۰۰۱
مواکب از ابتدای شهریور در مرزهای خوزستان مستقر می‌شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست آماده‌سازی مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: چندین کار اساسی باید در این منطقه صورت می‌گرفت که در حوزه جاده‌ای فعالیت‌ها آغاز شده و تا ٢٠ روز آینده آماده‌سازی لازم انجام می‌شود.
وی در خصوص استقرار تجهیزات در پایانه مرزی چذابه گفت: مسائل مربوط به استقرار مه‌پاش، سایه‌بان و سایر تجهیزات مورد نیاز زوار در این جلسه بررسی شد، این تجهیزات در کارخانه‌های مربوطه در حال آماده‌سازی هستند و ٧٠ درصد پیشرفت داشته‌اند که بناشده به موقع در محل نصب شوند.
وزیر کشور در رابطه با استقرار مواکب در پایانه مرزی خوزستان تصریح کرد: تعدادی از مواکب آماده شده و بخش دیگر آن در حال آماده‌سازی هستند و بنا شده تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.
وحیدی در خصوص وضعیت آب و برق در مرز چذابه گفت: آب و برق به این منطقه آورده شده و مخازن جدیدی پیش‌بینی شده و برای احتیاط نصب می‌شود تا در حوزه آب مشکلی وجود نداشته باشد؛ البته پیش‌بینی شده که بتوانیم آب را تا آن سوی مرز جایی که زوار ما به آن نیاز دارند، برسانیم.
وزیر کشور با اشاره به وضعیت پارکینگ‌ها گفت: پارکینگ‌ها در دو مرز چذابه و شلمچه وضعیت قابل قبولی قرار دارد در مرز چذابه حدود ٩٠ هکتار آماده‌سازی شده و همین پیش بینی در خصوص مرز شلمچه صورت گرفته تا از این رو نیز کمبودی نداشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین