تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از ادامه روند ساماندهی و ترمیم آسفالت معابر منطقه ۹ شهرداری کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۲۵۶
تداوم بهسازی معابر منطقه ۹ شهرداری کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان شهید صمیمی با تناژ ۲ هزار و ۹۰۰ تن آسفالت توسط عوامل سازمان اجرایی شده است.
وی با تأکید بر اینکه تسریع در اجرای عملیات اصلاح و توزیع آسفالت در سطح معابر و محلات یکی از اصلی‌ترین اقدامات سازمان عمران است، عنوان کرد: توزیع مکانیزه آسفالت در خیابان صالحی با تناژ مصرفی ۶۰۰ تن و اجرای تراش خیابان عابدینی در محدوده خیابان ملک‌زاده (چهارصد دستگاه) از دیگر اقدامات سازمان در راستای بهسازی معابر منطقه ۹ شهرداری کرج بوده است.
این مسئول همچنین یادآور شد: اجرای به‌موقع عملیات آسفالت بر اساس استانداردهای روز، نقش به سزایی در بهبود وضعیت تردد خودروها و افزایش ایمنی در معابر اصلی و فرعی شهر داشته و رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
آغاز عملیات بهسازی و نوسازی محیطی خیابان فرشید فر حیدرآباد
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی محیطی خیابان فرشید فر واقع در حیدرآباد شرقی در منطقه ۷ شهرداری کرج خبر داد  و افزود: این عملیات توسط عوامل اجرایی سازمان عمران و با نظارت عالی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج آغازشده است.
این مسئول بابیان اینکه ساماندهی معابر به‌ویژه در محلات کم برخوردار شهر کرج از خدمات اولویت‌دار سازمان است عنوان کرد: این عملیات شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، لوله‌گذاری فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی و روکش آسفالت معبر می‌باشد.
این مسئول هدف از این عملیات را اصلاح چهره شهر در این محله دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین