تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
plusresetminus
حزب الله: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جنگ اعتقادی دشمنان علیه ما شروع شده و این جنگ ادامه دارد.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۴۹۴
سردار فلاح‌زاده: جنگ اعتقادی دشمنان علیه ایران آغاز شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار محمدرضا فلاح زاده، شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حسین همدانی، با بیان اینکه شهدا شخصیت‌های بزرگی هستند، اظهار داشت: جنگ اعتقادی دشمنان علیه ما شروع شده و این جنگ ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه جنگ ما عقیدتی است و تمام شدنی نیست، تصریح کرد: در دوره‌ای که پیامبر (ص) به رسالت مبعوث شد، دشمنان خار مغیلان بر سر راهش پاشیدند و او را به محاصره اقتصادی وادار و مجبور به هجرت شبانه و مخفیانه از مکه مکرمه کردند و جنگ‌ها بر او تحمیل کردند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: اما در آن دوران چون یاران پیامبر برای رضای خدا پیامبر ورهبرشان را یاری کردند و با شناخت کامل نسبت به دشمنان خدا به مصاف آن‌ها رفتند، رهبر و وظیفه را شناختند به وظیفه عمل کردند خداوند نصرت خود را شامل آن‌ها کرد.
فلاح‌زاده اظهار داشت: در زمان ما هم آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دشمنان نیابتی منطقه‌ای و داخلی به مصاف امام آمدند، روزی در سیستان و بلوچستان، یک روز در خوزستان و روزی در کردستان، و بعدها جنگ تحمیلی را به انداختند.
وی گفت: اما این ملت امام (ره) را شناختند، و شعارشان خدا، قرآن، خمینی، بود. ایشان را به عنوان رهبر و امام جامعه قبول کردند، به رای دادند و بیعت کردند‌.
 جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به ویژگی‌های شهیدسردار همدانی اشاره کرد و افزود: یکی از سربازان پا در رکاب ولایت فقیه و یکی از چهره‌های پرفروغ و درخشان این امت سردار شهید حسین همدانی بود که از کوچه پس کوچه‌های این شهر تا تهران به مصاف پادشاه پلید حکومت آن زمان در دوران انقلاب رفت و بعد در صحنه‌های کردستان و پاوه حاضر شد.
فلاح زاده  با تاکید بر اینکه شهید همدانی مبارزه برای آزادسازی راه‌های مواصلاتی به سنندج را آغاز کرد، اظهار داشت: بعدها در جنگ تحمیلی سردار همدانی از اولین کسانی بود که به کرمانشاه اعزام شدند‌.

وی افزود: این شهید در عملیات‌های مختلف حاضر شد و با همرزمان شهیدش مانند شهید شهبازی شهید حاج همت و دیگر شهدای با نام و گمنام‌، در جبهه فتح‌المبین علیه دشمن می‌تازید.
فلاح زاده با بیان اینکه سردار همدانی با شهید والامقام حاج همت و شهید احمد متوسلیان جزو فاتحان اصلی خرمشهر بودند، عنوان کرد: اما این شهید یک بار منیت نکرد و خود را به عنوان فاتح خرمشهر معرفی نکرد. فکر و ذکرش برای خدا بود بنابراین نزد بندگان خدا چیزی نمی‌خواست.
وی با تاکید بر اینکه شهید همدانی در راه‌اندازی سپاه همدان که افتخار آفرین است، نقش اساسی داشت، گفت: 8 هزار شهید والا مقام که اعزام شدند توسط سپاه ارتش و کمیته، انجام شده است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار همدانی لشکر انصارالحسین، که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف خوش درخشید را راه‌اندازی کرده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی لشکر 16 قدس، نیز از اقدامات و افتخارات این شهید والامقام بوده است.
فلاح زاده  با تاکید بر اینکه شهید سردار همدانی نه فقط در دفاع قدس بلکه در مبارزه با اشرار در منطقه کردستان و جای جای خطه سوریه در مصاف دشمن خوش درخشیده است، گفت: وقتی مناطقی از سوریه تصرف شده بود، سردار همدانی در دمشق حاضر شد و در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و کار را شروع کردند.
وی افزود: فرمانده میدان سردار حسین همدانی بود و اولین اقدام وی تشکیل سازمان جبهه مقاومت سپاه سوریه و جبهه مقاومت است‌.
فلاح زاده گفت: سردار همدانی دفاع مردمی و وطنی را راه‌اندازی و آموزش و سازماندهی و تجهیز آن را شروع کرد. این شهید، عملیات را طرح‌ریزی کرد و بسیاری از مناطق را آزاد کرده و حلب را از محاصره نجات دادند. 
وی با بیان اینکه سرانجام شهید همدانی در صحنه سوریه و مصاف با دشمنان خدا به شهادت رسید، اظهار داشت: یک جمله ماندگار از این سردار شهید به جا مانده که می‌گوید:اگر درگیر سیم خاردار نفس شویم نمی‌توانیم از سیم خاردارهای دشمن عبور کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین