تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
plusresetminus
حزب الله: کاربران با طرح این سوال که تاثیر افزایش هزینه نگهداری خط تلفن ثابت کی در شبکه قابل مشاهده است؟ می‌گویند: مسوولان اعلام کنند که باید چه تغییری در خدمات مخابرات رخ دهد تا این طور نشود که در آخر، تعهدات مخابرات اجرا نشده باقی بماند و فقط بخش اخذ هزینه از مردم اجرا شده باشد.
۰
کد مطلب : ۲۹۶۴۸۲
شفاف‌سازی درباره تعهد مخابرات در ازای افزایش هزینه نگهداری تلفن ثابت/ نتیجه اخذ هزینه‌های جدید کی مشاهده می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، برخی از کاربران پرسیده اند که تاثیر افزایش هزینه نگهداری خط‌وط تلفن ثابت چه زمانی مشاهده می‌شود؟
 
وقتی قرار شد هزینه ای با عنوان خدمات مکالمه صوتی از مشترکان تلفن ثابت اخذ شود، اعلام شد که درآمد حاصل از این طرح صرف توسعه مخابرات به ویژه زیرساخت های مخابراتی خواهد شد.
 
 این هزینه از اول شهریور ماه امسال اخذ شده و البته از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تغییری در خدمات ایجاد نشده است.
 
بهتر است که مسوولان اعلام کنند که دقیقا چه تغییری در خدمات مخابرات باید رخ دهد تا مشترکان بدانند:
 
*هزینه خدمات صوتی بابت چه خدمتی از مردم دریافت می شود؟ 
 
محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات درباره اینکه هزینه خدمات صوتی بابت چه خدمتی از مشترکان گرفته می‌شود؟ می گوید: این هزینه نگهداری است. در حال‌ حاضر مخابرات برای هر خط تلفن ثابت، چه مشترک با آن مکالمه داشته باشد و چه نداشته باشد به‌صورت میانگین ۳۰ هزار تومان هزینه می‌کند.
 
وی تاکید کرد: این میزان هم همیشه از سمت برخی مشترکان که بیشترشان از بخش سازمانی و ارگانی هستند یا پرداخت نمی‌شود یا با تٲخیر پرداخت می‌شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین