تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
plusresetminus
حزب الله: سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: توزیع عادلانه امکانات شهری در محلات کم برخوردار از سیاست‌های محوری مدیریت شهری است.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۶۵۴
تخصیص ۹۰ درصد بودجه عمرانی منطقه ۴ برای غرب بلوار ارم/ مشکلات محلات کم برخوردار رفع می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید صفری  از اجرای عملیات توزیع آسفالت و بهسازی معابر محلات این منطقه به‌ویژه محله‌ های کم برخوردار خبر داد و گفت: مدیریت شهری اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.
صفری با تأکید بر لزوم توجه و رسیدگی بهتر و بیشتر به مناطق و محلات کم برخوردار شهر افزود: تلاش می‌کنیم با توزیع عادلانه خدمات و امکانات، گامی در جهت رفع مشکلات شهروندان برداریم به شکلی که در سال جاری بیش از ۹۰ درصد بودجه عمرانی منطقه را برای غرب بلوار ارم در نظر گرفته‌ایم.
وی از اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت خیابان مطهری در بلوار ولیعصر (عج) با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج خبر داد و گفت: امید است عملیات توزیع آسفالت در مناطق محروم با تأمین بودجه موردنیاز در راستای رضایتمندی شهروندان محلات کم برخوردار تداوم داشته باشد.
سرپرست منطقه ۴ کرج همچنین از آغاز پروژه جدول‌گذاری ضلع شمالی خیابان طالقانی غربی در راستای ساماندهی و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در این منطقه خبر داد و گفت: جدول‌گذاری و آبروسازی به‌منظور جدا کردن محوطه به خیابان‌ها، پیاده‌روها، فضاهای سبز و برای جمع‌آوری آبهای سطحی انجام می‌شود.
وی گفت: در راستای ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی، عملیات جدول‌گذاری ضلع شمالی خیابان طالقانی غربی حدفاصل بلوار ولیعصر (عج) در حال اجراست.
این مسئول در پایان با اشاره به این موضوع که تعداد محلات کم برخوردار در سطح منطقه زیاد و به‌تبع مشکلات شهری در تمامی زمینه‌ها وجود دارد، گفت؛ علیرغم کاستی‌های موجود ما و همه مجموعه خدمات رسان تلاش مضاعفی را برای برطرف کردن آن‌ها و رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به‌حق شهروندان بکار می‌گیریم و امیدواریم اثر و نتیجه آن‌ها را که رضایتمندی شهروندان است، شاهد باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین